לקבל את הקיץ עם הגוף שתמיד רציתם בעזרת ניתוח מתיחת בטן

| פורסם ע״י:

פעמים רבות אנו יוצאים מגדרנו כדי להשיג את הבטן השטוחה והחטובה שאנו חולמים עליה, אבל למרבה הצער, לא תמיד זה עובד. גם אם עשינו את כל המאמצים – הקפדנו על תזונה נכונה ושגרת אימונים – לפעמים הבטן לא מתיישרת לרצונות שלנו, או מתיישרת בכלל. אך כיום ניתן להחזיר עטרה ליושנה וליישר גם את הבטן העיקשת בקלות.

למה אנחנו לא מרוצים מהבטן שלנו?

יש לכך מספר סיבות כשהראשונות בהן רלוונטיות דווקא לנשים. שינויים דרסטיים באזור הבטן כמו היריון ולידה משפיעים על הידוקם של שרירי הבטן ועיצוב האזור. בנוסף, ישנם גורמים גנטיים שישפיעו על צורת הבטן. כמו כן, ירידה חדה במשקל הגוף עלולה להוביל להצטברותם של עודפי עור באזור התחתון של הבטן. נוסף על היותם לא אסתטיים, הקפלים שנוצרים בעור בצורה הזו עשויים להעמיד אותנו בסיכון לדלקות, כאבי גב ובעיות רפואיות נוספות. לצד כל אלו, הגיל שלנו שמשפיע על כל הגוף, מפחית גם את חוזקם של השרירים ואת היכולת שלהם להישאר הדוקים ולשוות לנו מראה חטוב. לכן, ככל שאנו מתבגרים, אנו נוטים לסבול מבטן רפויה וחלשה.

איך מתיחת בטן יכולה לעזור לנו ולמי זה מתאים?

במקרים מסוימים, הדרך היחידה שבה נוכל להשיג את הבטן השטוחה הזו היא באמצעות ניתוח פלסטי של מתיחת בטן. מטרת הניתוח היא הסרה של עודפי השומן והעור העיקשים האלו, ויצירת מראה אסתטי והדוק לאזור הבטן. בנוסף, במרבית המקרים מבצעים גם הידוק של שרירי דופן הבטן כדי להגיע לתוצאות מקסימליות.

ניתוח מתיחת בטן יכול להתאים בדיוק לאותם אנשים ונשים שחוו שינוי דרסטי במשקל הגוף כתוצאה מירידה מכוונת במשקל או לידה, ונותרו עם עודפי העור באזור הבטן התחתונה מבלי שאף פתרון אחר יעזור להם. חשוב לציין כי לא מדובר על ניתוח להרזיה כיוון שמדובר על מתיחת העור והידוק השרירים ולא הליך קסם להסרת שומן.

איך מתבצע ניתוח מתיחת בטן?

ניתוח מתיחת בטן מתבצע בהרדמה מלאה וכולל בדרך כלל הן את הסרת העודפים והן את הידוק שרירי הבטן. העור נמתח כלפי מטה, על כן הצלקות מן הניתוח בדרך כלל יוסתרו מתחת לקו הביקיני. מדובר על צלקות עדינות שבדרך כלל אינן מורגשות.

דילוג לתוכן