האם לבני ובנות נוער מותר לעבור ניתוח מתיחת בטן?

| פורסם ע״י: צוות האתר

אחד ההליכים הכירורגים הנפוצים ביותר שמגיעים מעולם האסתטיקה הוא ניתוח מתיחת בטן. בשנים האחרונות ניתן להבחין בעלייה משמעותית בכמות המבקשים והמבקשות לעבור את הניתוח, משום שהם מעוניינים לקבל לעצמם מראה חיצוני שלם יותר מזה שהם מחזיקים בו עכשיו, וליהנות מבטן מתוחה שנראית מצוין. רגע לפני שאתם נשכבים על מיטת הניתוחים, יצאנו לבדוק בשבילכם ובשביל האנשים הקרובים לכם האם לבני ובנות נוער מותר לעבור ניתוח מתיחת בטן, וחזרנו עם תשובות שיוכלו לעניין אתכם ולהשפיע על ההחלטות שאותן אתם מקבלים.

ניתוח מתיחת בטן – אפשרי בתנאים מסויימים

אז באופן כללי ניתן לומר שכן, גם בני ובנות נוער כמו גם אנשים מבוגרים יכולים לגשת לניתוח מתיחת בטן בלי שום בעיה. מה שכן, חשוב לציין שעל מנת לעבור ניתוח מתיחת בטן יש צורך במעבר תהליך אשר כולל מפגשים עם הרופאים המטפלים, מילוי שאלונים לשם חקר הרקע הרפואי, משקל, גובה ונתונים אישיים נוספים של המטופלים, ובהתאם מתקבלת ההחלטה האם ניתוח מתיחת בטן הוא אפשרות ריאלית עבורם.

חשוב לציין שכדי לקבל את האישור הסופי למעבר ניתוח מתיחת בטן עבור בני ובנות נוער ייתכן ויהיה צורך בהסכמת ההורים ובחתימתם המקורית על גבי מגוון טפסים, על מנת לתת את האישור והאור הירוק להליך הכירורגי.

לאילו תוצאות ניתן להגיע?

בני ובנות נוער נמצאים בתפר הקריטי בשלבי ההתבגרות שלהם, שבהם נקבע פחות או יותר מבנה הגוף שילווה אותם למשך המשך חייהם. בני ובנות נוער שמעוניינים לגשת לניתוח מתיחת בטן ועומדים בכל הקריטריונים למעבר הניתוח יוכלו ליהנות מבטן מתוחה במישור הפיזי, וכמובן מהגברת הביטחון העצמי והשלמה עם הנראות שלהם.

לעשות ניתוח מתיחת בטן בצורה בטיחותית – כלל הברזל

אם אתם מתעניינים בניתוח מתיחת בטן, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לקליניקה של ד"ר וולף. ד"ר וולף ישמח ללוות אתכם מתחילת התהליך ועד לסופו, אשר כולל את פגישת ההיכרות, התכנונים וההעמקה בפרטים הטכניים ושאיפות הניתוח, וכמובן בהליך ההחלמה ובחזרה לשגרה. יחס עם ניסיון, מקצועיות ויחס אישי – מתקבל המתכון המושלם עבורכם להליך בטוח ומקצועי.

דילוג לתוכן