האם שאיבת שומן יכולה להיות רלוונטית גם לבני 60 ומעלה?

| פורסם ע״י: צוות האתר

ככל שעובר הזמן והשנים חולפות, כך כל אחד ואחת מכם רוצים להיות יותר צעירים. כן, ככה העולם עובד – בתור ילדים כולכם רציתם כבר להתבגר, אבל בתור מבוגרים אתם דווקא רוצים לחזור אחורה. העניין הזה מקבל ביטוי עמוק בכל הנוגע לנראות החיצונית שלכם, שכן אתם מחפשים דרך קבע אחר דרכים שיעזרו לכם להיראות טוב ולשמור על הגוף שלכם מחוטב, מעוצב ורזה. בעזרת שאיבת שומן תוכלו להשיג את המראה הזה בדיוק, אך האם היא רלוונטית גם לבני ה-60 ומעלה מביניכם? התשובה היא בהחלט כן, אז בואו נבין איך בדיוק זה עובד.

שאיבת שומן מיועדת לכל מי שמעוניין בה

באופן כללי ניתן לומר שאל שאיבת שומן יכולים לגשת כל איש או אישה שמעוניינים בכך. במסגרת שאיבת שומן מוסרות שכבות השומן העודפות שנמצאות בגוף, בין אם כתוצאה מהריונות, שינויים קיצוניים במשקל הגוף ועוד. המטרה של שאיבת שומן היא להחזיר לגוף את המראה נטול שכבות השומן העודפות הללו, ולכן ככלל אין הגבלה על גיל מקסימלי שבו ניתן לבצע אותה.

שאיבת שומן – יש גם סייגים

לצד כל זה, חשוב לציין שהסכמת הרופאים המטפלים לשאיבת שומן תלויה בכמה וכמה קריטריונים שקשורים ברקע הרפואי של המטופלים. אנשים בני 60 ומעלה, כמו גם כל איש או אישה בגילאים אחרים שיהיו מעוניינים בשאיבת שומן, יצטרכו לשקף בפני הרופא את הרקע הרפואי שלהם על כלל ההיבטים בו – ניתוחים קודמים, תרופות שננטלות על ידם דרך קבע, מחלות כלשהן ועוד. בהתאם לכל אלו וביחד עם קריטריונים נוספים יוכלו הרופאים לקבוע האם אתם רשאים לגשת לשאיבת שומן.

כל הסיבות לעשות שאיבת שומן אצל ד"ר וולף

אנחנו בקליניקה של ד"ר וולף מזמינים אתכם לעבור שאיבת שומן בקליניקה מקצועית, בעלת ניסיון וכזו שמעניקה לכם בית חם עם יחס אישי כבר מהצעד הראשון. צרו איתנו קשר על מנת שנוכל לקבוע לכם פגישת היכרות ראשונית, בה תוכלו לקבל את כל הפרטים החסרים לכם סביב שאיבת שומן, ומשם נוכל להתקדם יחד אל עבר המראה שאליו אתם שואפים להגיע.

דילוג לתוכן