ההליך שיחזיר את הגלגל כמה שנים אחורה

| פורסם ע״י: ד"ר וולף

הזדקנות בכלל והזדקנותו של העור בפרט היא אחד התהליכים שאנו מנסים להילחם בו בכל דרך – שינויים בתזונה, לקיחת תוספים, מוצרי טיפוח מיוחדים והליכים קוסמטיים. הזדקנות של העור עשויה לגרום לנו להרגיש מבוגרים בהרבה מגילנו האמיתי בשל העור הרפוי, קמטים ופגמי עור שרובנו מוצאים אינם מחמיאים. אך כיום ניתן לעבור תהליכים אשר ישנו את כל פני הדברים תרתי משמע.

מה משפיע על קצב הזדקנות העור?

לכל אחד מאיתנו אסופת הגורמים המשפיעים על קצב הזדקנות העור שלו, כאשר בדרך כלל מדובר על שילוב של הרגלי חשיפה לשמש, מידת הסטרס שאנו חווים ביום יום, גורמים גנטיים, תפריט תזונתי ופרופיל  רפואי של מחלות ותרופות.

מהי מטרתו של ניתוח מתיחת פנים?

אחד ההליכים המבוקשים והמקובלים לפתרון הבעיה של פנים נפולות ועייפות הוא ניתוח מתיחת פנים, שמטרתו להשיב לעור את הרעננות, המוצקות והזוהר שאנו מתגעגעים אליהם. מסגרת הפנים חוזרת להיות ברורה ומוגדרת, גמישות העור מורגשת בעיקר בחיוך וכבר אין תחושת 'נפילה' של העור מטה.

מתי כדאי לגשת אל ניתוח מתיחת פנים?

התשובה לשאלה זו מורכבת משני גורמים, כאשר הראשון הוא התחושה האישית והשני הוא הגיל. אם אנו מעבירים את ימינו בתחושה של חוסר שביעות רצון מהמשתקף במראה, מחייכים באי נעימות וכמהים להשיב אלינו את המראה הזוהר והרענן שהיה לנו בעבר, סימן שהגיע הזמן לברר על מתיחת פנים.

בנוסף, כדאי לדעת שהגיל שלנו משפיע על שימור תוצאות הניתוח במהלך השנים. ככל שהעור יהיה אלסטי יותר בעת ההליך, כך התוצאות שלו ישמרו לאורך זמן רב יותר. לעומת זאת, ככל שאנו מזדקנים, העור מאבד מגמישותו ועל כן ייתכן והתוצאות יישמרו לפחות שנים הלאה.

מה חשוב לזכור כשמדברים על מתיחת פנים?

הדבר העיקרי שכדאי להבין הוא שניתוח שכזה אינו עוצר לחלוטין את הזדקנת העור, אלא רק מחזיר את הזמן כמה שנים אחורה. העור ימשיך להזדקן גם לאחר מכן והתוצאות לא יישמרו לנצח.

אחרי שאנו מבינים את העקרון הבסיסי הזה, חשוב לזכור כי יש חשיבות גדולה לייעוץ מקצועי ותיאום ציפיות באשר למה שהולך להתרחש. כיום ישנם סוגים שונים של הליכים ורצוי שנדע לבחור את המתאים לנו ביותר בעזרתו של הרופא המנתח.

דילוג לתוכן