הקטנת חזה – חשוב לדעת

הקטנת חזה – חשוב לדעת
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

מחקר שנערך בקרב נשים בעלות חזה גדול וגוף קטן העלה כי הפחתה של 500 גרם שומן מהחזה שיפר בצורה משמעותית בעיות בריאותיות שונות שהטרידו אותן.

מלבד זאת, הקטנת החזה גרמה לנשים הללו לחזור לפעילות ספורטיבית תקינה שכללה הליכה וריצה.

הקטנת חזה ואיכות חיים

אף אחד אינו מתווכח עם העובדה כי ניתוח הקטנת חזה פחות פופולארי מניתוח הגדלת חזה או ניתוחי הרמת חזה. עובדה זו ברורה. רוב הנשים אשר עוברות ניתוח הקטנת חזה עוברות אותו מסיבות בריאותיות ולא מסיבות אסתטיות.

אם בעבר, מנתחים ביצעו ניתוח הקטנת חזה רק בהסתמך על גודלו של החזה, כיום עולם הכירורגיה הפלסטית שם דגש על המבנה והפרופורציה, והמנתח בדרך כלל מקבל את ההכרעה באם לבצע את ניתוח החזה או לא על סמך בעיות רפואיות וחוסר התאמה בין השדיים אל הפרופורציה של שאר איברי הגוף.

הקטנת חזה- חשוב לדעת!

שיטת הניתוח- ישנן מספר שיטות כירורגיות להקטנה של חזה והמנתח תמיד יבחר את השיטה בהתאם לנתוניה הגופניים של המטופלת שלו.

הרדמה- הניתוח יתבצע תחת הרדמה כללית.

לא כל אחת מתאימה- לא כל אישה מתאימה לניתוח זה, לכן תתקיים פגישת ייעוץ מקדימה עם המנתח על מנת לאמוד את הסיבות בגינן היא מעוניינת לעבור את הניתוח, לברר מה הן ציפיותיה, לבחון את ההיסטוריה הרפואית שלה, לבצע בדיקות של איכות וגמישות העור שלה וכן מדידות של החזה ביחס לקפל השד ונתונים נוספים.

משך הניתוח- ניתוח של הקטנת חזה יימשך בין שעתיים לשש שעות לפי גודל השד ונתונים נוספים.

גילאים- ניתוח הקטנת חזה מיועד לנשים החל מגיל 18 (לאחר סיום ההתבגרות המינית) ועד גיל 65 ואף יותר.

סיבוכים ותופעות לוואי- יש לזכור כי מדובר כאן בפעולה כירורגית ויש לקחת בחשבון כי כל פעולה פולשנית יכולה לגרור זיהומים, שטפי דם וכן סיבוכים הקשורים אל תחום האסתטיקה, כמו למשל תוצאה של חזה אשר אינו סימטרי.

צלקות- מיקום וכמות הצלקות משתנה בין שיטה לשיטה, צלקות יכולות להיות, סביב העטרה, לאורך השד ולרוחב השד בכפל התחתון. ברוב המקרים לאחר החלמה הצלקות נותרות קטנות ועדינות.

דילוג לתוכן