טיפול בפיגמנטציה באמצעות לייזר CO2

טיפול בפיגמנטציה באמצעות לייזר CO2
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

רגע לפני שאנו מדברים על איך מטפלים בפיגמנטציה, כדאי להבין מהי וממה היא נגרמת. צבע העור של כולנו נקבע לפי כמות המלנין. ככל שיש יותר מלנין העור כהה יותר. בדרך כלל המלנין מתפזר בעור בצורה אחידה, ומעניק לעור הגוף והפנים שלנו צבע אחיד.

היפר פיגמנטציה או פיגמנטציית יתר היא מצב שבו במקומות מסוימים בגוף (בדרך כלל בפנים או בגב היד) בהן מלנין מצטבר בכמות גדולה יותר, וכך נוצר כתם על העור. היפר פיגמנטציה היא תופעה שכיחה מאוד, ומופיעה במיוחד אצל נשים.

ממה נוצרת היפר פיגמנטציה?

היפר פיגמנטציה יכולה לנבוע מכמה גורמים, ובראשם החשיפה המרובה לשמש ולקרני UVA ו-UVB. שיזוף מוגבר של העור גורם למלנין להצטבר מתחת לעור בצורה לא אחידה ויוצר כתמים שלא חולפים מאליהם. גם שינויים הורמונליים, בעיקר אצל נשים, עשויים לגרום כתמים בעור. שינויים הורמונליים יכולים לנבוע מגיל המעבר, ומשימוש בגלולות ובהתקן תוך רחמי למניעת היריון. גם מתח נפשי (סטרס) יכול להביא להיפר פיגמנטציה.

הטיפול היעיל – פילינג לייזר

פילינג לייזר הוא טיפול יעיל ובטוח להידוק ולחידוש העור. הוא משמש לטיפול ולשיפור מראה הקמטים, הפיגמנטציה (כתמי שמש וגיל), וגם לטיפול בצלקות – כולל צלקות אקנה.

איך זה עובד?

הטיפול בהיפר פיגמנטציה באמצעות מכשיר CO2 מתבצע בקרן לייזר מדויקת, המאפשרת טיפול נקודתי וממוקד. קרן הלייזר יוצרת פילינג בעור: מכשיר הלייזר הפרקציונלי CO2RE יוצר נזק מבוקר באזור הדורש טיפול, ומעודד את הרקמות הבריאות מסביב לאזור הטיפול להתחדש. העור מייצר קולגן כדי להתגבר על "פגיעת" קרן הלייזר, וכך מתחדש ונראה בריא יותר וחלק יותר.

הטיפול במכשיר הלייזר הפרקציונלי CO2RE מסייע בהסרת כתמי היפר פיגמנטציה הנובעים משינויים הורמונליים ומנזקי שמש, אבל לא רק: גם קמטים וצלקות ראויים לטיפול בעזרת מכשיר CO2, שמביא לתוצאה של שיפור המראה, מיצוק העור והצערת העור. חשוב לציין: מכשיר לייזר CO2 בטוח לשימוש, ומאושר ע"י ארגוני ה-FDAוה-CE.

התוצאות:

תוצאות מחקרים קליניים מציגות שינוי דרמטי במראה העור, במרקמו ובצבעו. טיפול בפיגמנטציית יתר נמשך בין 20 ל-30 דקות, ואינו כרוך בהרדמה מקומית. אלחוש מקומי בלבד מספיק לצורך ביצוע הטיפול.

ההחלמה הראשונית מטיפול CO2RE נמשכת כשבוע ימים. במהלך שבעת הימים הראשונים שאחרי הטיפול יש להימנע מחשיפה ישירה לשמש. מותר להתקלח, ויש צורך בשטיפות עדינות של העור. אינפורמציה מלאה על התהליך כולו: ההכנה הנדרשת, תהליך הטיפול וההחלמה תימסר לך במרפאה.

בפגישת ייעוץ במרפאה ייבחן לעומק אופי הטיפול הנדרש, יותאם לכל מקרה ומקרה, ותינתן הדרכה מלאה.

דילוג לתוכן