טיפים לבחירת מנתח למתיחת בטן

טיפים לבחירת מנתח למתיחת בטן
29.03.2021 | פורסם ע״י: ד"ר וולף

ניתוחים פלסטיים יכולים להיות לא נעימים במקרים הטובים ולהשתבש ממש במקרים פחות טובים. לכן כמו כל דבר שקשור בבריאות שלכם, מאוד חשוב ללמוד איך לבחור את המנתח הנכון ולהבין מה חשוב לנו במנתח פלסטי. כשמסתכלים על ניתוחים מורכבים כמו מתיחת בטן, אין ספק שמי שמנתח אתכם יכול לעשות את ההבדל הגדול. לכן כתבנו עבורכם 3 טיפים לבחירת מנתח למתיחת בטן.

3 טיפים לבחירת מנתח למתיחת בטן:

1. הסתכלות על תוצאות – בסופו של יום לכל אחת ואחד מאיתנו חשוב שהתוצאה הסופית תהיה לסבירות רצוננו ולכן כשאתם מעוניינים בניתוח של מתיחת בטן הסתכלו על תוצאות שנעשו עבור אנשים אחרים, שימו לב לדברים הקטנים שחשובים לכם וכך תוכלו לדעת לפי העיניים שלכם האם זה מישהו שאתם יכולים לסמוך עליו או לא.

2. המלצות – המלצות זה מאוד חשוב במיוחד בניתוחים פלסטיים. אנשים שעברו את אותו ניתוח שאתם מעוניינים בו יכולים להמליץ או לא להמליץ על אותו מנתח שניתח אותם ולכן חשוב מאוד לבקש המלצות. במידה ויש לכם חברים שעברו גם ניתוח פלסטי ויכולים להמליץ לכם על אותו מנתח זה יכול להיות הדבר המעולה ביותר שניתן לכם. בנוסף ניתן לקרוא המלצות גם ברשתות החברתיות וברחבי האינטרנט על אותו מנתח.

3. פגישה אישית – פגישה אישית עם המנתח מקנה לכם מקור ידע רחב על השיטות בהן המנתח פועל, על אורך הרוח שלו ועל האם זה הבנאדם שאתם מעוניינים שינתח אתכם. חשוב מאוד בזמן הפגישה האישית להציף את כל התחושות שלכם ולראות כיצד המתנתח מתמודד איתם. כך תוכלו לדעת האם מי שעומד מולכם הוא האדם שאתם רוצים להיות תחת שולחן הניתוח או לא. אין כמו רושם ראשוני ואינטואיציות, הקשיבו להן.

מקווים שהטיפים שלנו יעזרו לכם לבחור את המנתח הטוב ביותר עבורכם, אנו מאמינים שאם תפעלו לפי הטיפים האלה תוכלו לקבל את התוצאה הנכונה והטובה שאותה חיפשתם. זכרו שבסופו של דבר הבחירות שלכם הן אלה שעושות את ההבדל ולכן חשוב לבחור נכון.

דילוג לתוכן