כיצד תתכונני לניתוח מתיחת בטן?

כיצד תתכונני לניתוח מתיחת בטן?
29.03.2021 | פורסם ע״י: ד"ר וולף

בטן רפויה ולא מתוחה היא נחלתן של רבות. יש לה סיבות שונות החל מגנטיקה ועד להריונות ולידות שגורמים לסיבי האלסטין ולשרירי הבטן להיקרע מה שלא מאפשר לה לחזור ולהיות מוצקה כמו לפני. אימוני כושר גופני תמיד טובים ותמיד תורמים לבריאות, אבל הם לא בהכרח יסייעו למתיחת הבטן ולהחזרת המצב אחורה מה שאומר שיש רק פתרון אחד והוא – ניתוח מתיחת בטן, ניתוח שיחזיר לה את המראה הטבעי.

את הניתוח מבצע מנתח פלסטי מומחה ובבואך לחפש אחד כזה חשוב שתוודאי שיש לו את הניסיון הדרוש ואת האמצעים המתקדמים ביותר. במרפאתד"ר וולף תקבלי את שני אלו יחד עם יחס אישי אדיב.

רגע לפני…

אז החלטת ללכת על ניתוח מתיחת בטן. איך תתכונני אליו ומה חייב להיות לפני?

הדבר הראשון הוא כמובן ייעוץ ובדיקה מקדימים אצל המנתח. לא פעם נשים מגיעות אל הניתוח עם ציפיות לא הגיוניות וחשוב לדעת למה נכנסים, מהן מטרות הניתוח ומה עשויות להיות התוצאות בהתאם למטופלת. זו הסיבה שהפגישה והייעוץ המקדימים כל כך חשובים. הם יסייעו לך להבין בדיוק מה הולך להיות, מהו בכלל הניתוח ומה קורה בו כמו גם כמובן מה יהיה אחרי ואיך הבטן שלך תיראה כי לא תמיד ניתוח מתיחת בטן יכול לעמוד בכל הציפיות ולתקן את כל הבעיות. במהלך השיחה עלייך לבקש שחתך הניתוח יהיה כמה שיותר נמוך על מנת שהצלקת לא תיראה כשתלבשי מכנסיים קצרות או בגד ים.

בערב הניתוח תצטרכי לרחוץ את הגוף בהתאם להנחיות שתקבלי מהרופא המנתח כמו גם להיות בצום מהלילה שלפני. לניתוח עצמו חשוב שתגיעי לאחר שהסרת את כל התכשיטים, שיניים תותבות, לק, איפור ותכשירי שיער שונים כמו קרם לחות, ג'ל ואחרים.

החלק החשוב ביותר הוא שמירה על רוגע ונחת. זכרי שאת בידיים טובות ומנוסות שביצעו אין ספור ניתוחים ששיפרו לנשים רבות את מצבן האסתטי.

טיפים נוספים

מה חשוב שתעשי לאחר הניתוח? קודם כל שתשמרי על מקום הניתוח נקי. יכולות להיות הפרשות מהמקום ואת צריכה להקפיד על שטיפה שלו ללא חשש לזיהום של הצלקת ואת זה תעשי באמצעות סבון מיוחד שמכיל חומר כימי ויחטא את המקום כמו שצריך.

בנוסף, בחודש הראשון לאחר הניתוח את צריכה לשמור על עצמך בצורה טובה. זה אומר בעיקר לא להרים משאות כבדים או לבצע פעולות אגרסיביות כלשהן מכיוון שזה עלול לפגוע בתוצאות הניתוח.

להיות בידיים המקצועיות ביותר

אם את רוצה לדעת יותר את מוזמנת כמובן להתייעץ עם צוות המרפאה שישמח לסייע לך ולתת לך את כל המידע. חשוב שתדעי שבמרפאת ד"ר וולף את בידיים המקצועיות ביותר והצוות ילווה אותך לפני הניתוח כמו גם אחריו על מנת לוודא שהכול עובר בצורה טובה ובריאה.

דילוג לתוכן