כל הדברים שלא ידעתם על העלות של מתיחת בטן

| פורסם ע״י: צוות האתר

מתיחת בטן היא אחד מהניתוחים הכי מבוקשים היום במדינת ישראל בתחום הניתוחים הפלסטיים. נשים רבות כמו גם גברים רבים שואפים להביא את הגוף שלהם למצב שבו הוא חטוב ונראה מספיק טוב בעיניהם, ולפעמים על אף עבודה מאומצת שכוללת אימוני כושר אינטנסיביים ודיאטות – הם אינם מצליחים לעשות זאת בעצמם. כאן בדיוק מתיחת בטן נכנסת לתמונה, והיום נספק לכם קצת יותר על הניתוח הזה ועל העלויות שהוא מביא איתו.

מתיחת בטן – מהי?

מתיחת בטן היא למעשה ניתוח פלסטי שמטרתו לקחת את מצב הבטן מהמצב הנוכחי שלה למצב הרבה יותר מתוח ויפה. לאורך השנים הבטן מאבדת מהמראה המתוח שלה, בין אם מסיבות כמו עלייה וירידה במשקל, היריון או גיל מבוגר, וניתוח מתיחת בטן בא במטרה להחזיר לה את המראה הזה.

היום אנשים רבים ניגשים לניתוח מתיחת בטן כדי להחזיר לעצמם את המראה שאליו הם כל כך מתגעגעים, או כדי להנות ממנו בפעם הראשונה בחייהם.

האם קיימים סוגים שונים של ניתוח מתיחת בטן?

התשובה לשאלה הזו היא בהחלט כן. כמעט ואין ניתוח מתיחת בטן אחד שיהיה דומה לניתוח מתיחת בטן אחר, והסיבה לכך טמונה בעצם העובדה שכל גוף בנוי בצורה אחרת, כל מטופל או מטופלת מביאים איתם מאפיינים אחרים, וכמובן גם קשורה במשקל, היקף הניתוח ועוד.

בהתאם, חשוב להבין שכל ניתוח מתיחת בטן גם יביא איתו מחיר אחר, כאשר מתיחת בטן אחת תעמוד על כ-20,000 ש"ח, לעומת מתיחת בטן אחרת שתוכל להגיע גם למחירים של כ-35,000 ש"ח ולפעמים אף יותר.

איפה עושים היום ניתוח מתיחת בטן?

אחד הדברים הקריטיים ביותר בדרך לקבלת תוצאות נהדרות מניתוח מתיחת בטן הוא לבחור בצורה נכונה את הקליניקה שבה תבצעו את הניתוח. קיימות היום לא מעט קליניקות שמציעות מעבר של הניתוח, אך הן לא כולן מקצועיות ואיכותיות באותה המידה.

אצלנו בקליניקה של ד"ר וולף תוכלו למצוא ניתוח מתיחת בטן מקצועי, איכותי ושמלווה מההתחלה ועד הסוף ביחס אישי, סבלני ואדיב. צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם פרטים נוספים.

דילוג לתוכן