כמה זמן לוקח להחלים אחרי ניתוח שאיבת השומן?

| פורסם ע״י: ד"ר וולף

אחד מהניתוחים הפופולריים ביותר בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה של השנים האחרונות הוא ניתוח שאיבת שומן. היום, כאשר כולם נמצאים במודעות גבוהה מאוד למראה החיצוני שלהם, בוחנים את עצמם מול המראה במשך עשרות פעמים ביום, ומוודאים שהם נראים טוב במשך דקות ארוכות בכל יציאה מהבית מחדש – אין ספק שהגוף חייב לספק את המראה הטוב ביותר שניתן. לפעמים הפנטזיה הזו אינה מתיישבת עם המציאות, וגם לאור דיאטות רבות, שמירה על אורח חיים ספורטיבי וכו' – התוצאות אינן מגיעות. ניתוח שאיבת שומן נועד להפסיק את העבודה הקשה והמפרכת שאינה מובילה לתוצאות המבוקשות, ולכן חשוב שתדעו כמה זמן לוקח להחלים ממנו מהרגע שבו הוא מתבצע.

ניתוח מורכב אך אפשרי

אנשים רבים בוחרים לעבור ניתוח שאיבת שומן על מנת להסיר שכבות שומן מיותרות שהצטברו על גופם לאורך השנים. שכבות השומן האלו הן תוצאה של עלייה וירידה קיצונית במשקל, של הליכי הריון שמותחים את העור ועוד, ובהתאם – ניתוח שאיבת שומן הוא הפתרון היחיד שיכול להסיר אותן. מדובר כאן על ניתוח שדורש היערכות ותכנון ובהחלט עלול להוביל לכאבים מסוימים, אך על אף המורכבות – הוא אחד מהניתוחים היעילים והאפקטיביים ביותר היום בתחום הפלסטיקה. כמובן שכל אלו מותנים בבחירת רופא מקצועי וקליניקה בעלת שם טוב, המלצות ומוניטין.

הליך ההחלמה – כך הוא עובד

לאחר הניתוח יגיעו שלושה או ארבעה ימים כואבים ומשביתים יותר, שבהם מומלץ לנוח ולהימנע מכל פעילות – פשוטה או מאומצת ככל שתהיה. לאחר מכן יגיעו שבועיים שבהם תוכלו לחזור אט אט לשגרה, אך בצורה מבוקרת ושאינה דורשת מכם מאמצים קיצוניים. על מנת לחזור לשגרה בצורה מוחלטת תצטרכו להמתין כחודש ימים, ולפעמים אף שלושה שבועות בלבד יספיקו לטובת העניין. מה שבטוח הוא שכדאי לשמור כאן על סבלנות מירבית, לנוח הרבה ולתת לגוף לחזור לעצמו לאט אבל בטוח.

ד"ר וולף – ניתוחים וטיפולים פלסטיים

בקליניקה שלנו תוכלו למצוא את ד"ר וולף – מנתח פלסטי מומחה שמציע מגוון ניתוחים וטיפולים שיגרמו לכם להרגיש בנוח עם המראה שלכם. מעוניינים לבצע ניתוח שאיבת שומן? צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם!

דילוג לתוכן