כשהגוף עובר שינוי

כשהגוף עובר שינוי
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

כולנו רוצות להיראות טוב לא רק בעיני הסביבה שלנו, אלא בראש ובראשונה בעיני עצמנו. והיום בזכות התקדמותה של הרפואה הפלסטית הדבר אפשרי בהחלט. אין כמטע ניתוח שאי אפשר לעשות, ודוגמאות לא חסרות: ניתוחי אף, הגדלות/ הקטנות חזה, שאיבת שומן או מתיחות בטן הם רק חלק מהפרוצדורות שאפשר לערוך.

הולכות מהסיבות הנכונות

ניתוח פלסטי הוא פרוצדורה רפואית לכל דבר ועניין, חשוב שתהיינה שלמות עם ההחלטה שלכן. על כן, אלה כמה דברים שכדאי לברר אצל מנתח פלסטי לפני שעולים על שולחן הניתוחים:

· האם אתן שלמות עם השינוי – כלומר, אתן מעוניינות לעשות את השינוי בגופכן, ולא אדם אחר כמו בן זוג, הורה או חברים. חשוב להבין שהניתוח הפלסטי הוא משנה את המראה באופן משמעותי, ועליכן להיות שלמות עם זה.

· לתאם ציפיות – עליכן לבחון עד כמה שניתן כיצד תיראו ביום אחרי. פעמים רבות השינוי תלוי בגיל המטופלת, מצבה הבריאותי ונתונים פיזיים טבעיים.

· במה זה כרוך – כיצד תיראה תקופת ההחלמה שלכן לאחר הניתוח? כמה ימי מחלה תצטרכו לקחת? האם תוכלו לבצע פעילות גופנית? ומהן תופעות הלוואי הנפוצות לאחר הניתוח?

· להבין את משמעותו של הניתוח – לפעמים המנתח הפלסטי ימליץ על ניתוח נוסף, כהשלמה לניתוח שעומדת לבצע המטופלת. המלצה זו אינה נועדה למכור ניתוחים פלסטיים, אלא לספק למטופלת מידע מקצועי רב יותר על הניתוח או הניתוחים שהיא עומדת לעבור.

לקבל את כל המידע המקצועי אצל רופא מיומן

ד"ר וולף הוא מנתח פלסטי מנוסה ומקצועי המלווה כל אישה בדרך להשגת המראה הרצוי. לפני ביצוע החלטה חשובה וגורלית כמו שינוי המראה החיצוני, מגיעות המטופלות לפגישת ייעוץ עניינית. במהלך הפגישה, האישה מקבלת את כל המידע הנחוץ על סוג הניתוח שבו היא מעוניינת. לאחר מכן, בודק הרופא את ההיסטוריה הרפואית של האישה ומחליט אם היא כשירה לבצע את הניתוח. כמו כן, הרופא והמטופלת בוחנים חלופות לניתוח, כדי לבדוק אם יש אפשרות להימנע מהפרוצדורה הפולשנית.

לאחר שהאישה מקבלת את כל המידע הרלוונטי, היא מחליטה אם לבצע את הניתוח שישנה את המראה שלה, או להמשיך בחייה ללא ביצוע השינוי הגדול.

דילוג לתוכן