למי מתאימה מתיחת בטן?

| פורסם ע״י: ד"ר וולף

מתיחת בטן הפכה כבר מלפני כמה וכמה שנים טובות לאחד מהפתרונות הטובים ביותר להשבת מראה הבטן היפה והרזה. אנשים רבים מוצאים בפתרון הזה יעיל, מהיר ונוח לקבלת מראה הרבה יותר חטוב מזה שהיה להם קודם לכן, ולכן עוד ועוד אנשים מצטרפים למעגל המטופלים בניתוח הזה משנה לשנה. יצאנו לבדוק למי מתאימה מתיחת בטן, על מנת לעזור לכם להגיע להחלטה שאולי תוכל לשנות גם את החיים שלכם באופן אישי.

מהי מתיחת בטן?

כשמדברים על מתיחת בטן מדברים על ניתוח שבא במטרה להיפטר משומנים עודפים שהצטברו באיזור הבטן, ויוצרים מראה שמן ועודף. המקור של הצטברות השומן העודף הזו יכול להיות בתקופה של אחרי ההריון והלידה, הורדה משמעותית במשקל ועוד. במסגרת ניתוח מתיחת בטן שכבות שומן אלו מוסרות, וכתוצאה מכך מתקבל מראה מתוח של הבטן.

למי זה מתאים?

אנשים שנמאס להם להסתובב עם מראה הבטן הנפולה עם השומן העודף, יכולים בהחלט למצוא במתיחת בטן פתרון יעיל עבורם. בין אם מדובר על נשים או על גברים, הפתרון יכול להיות יעיל לכולם, וכמובן שכל אחד או אחת שניגשים אל הניתוח יעברו דרך בליווי אנשי מקצוע שיסבירו להם מה קורה שלב אחר שלב, ומה נדרש מהם לקראת הניתוח.

ההשפעות הרגשיות של ניתוח מתיחת בטן

מעבר להשפעות פיזיות, שהן כמובן התוצר הסופי והמוגמר של ניתוח מתיחת בטן, חשוב לציין שיש לו השפעה ישירה גם על המצב הרגשי ועל הביטחון העצמי של האדם. ברגע שהבטן מלאה בשומן עודף, הדבר משפיע על הנראות החיצונית ועל התחושה הפנימית של האדם שהשומן שייך לגופו. לעומת זאת, לאחר ניתוח מתיחת בטן אותו אדם יכול להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמו, להסתובב בתוך גוף שהוא שלם עם הנראות שלו, ובהתאם להפגין הרבה יותר ביטחון עצמי מבעבר.

מתיחת בטן עושים אצל מקצוענים

על מנת לקבל תוצאות לא פחות ממדהימות לניתוח מתיחת בטן, חשוב לבחור את המנתח המקצועי, האיכותי והנעים ביותר בשוק. אצל ד"ר וולף תמצאו את כל אלו, ותוכלו לצאת עם ניתוח שיוביל אתכם אל עבר תוצאות שעולות על כל דמיון!

דילוג לתוכן