מהי דרמואסתטיקה ומה כלול בתוכה?

מהי דרמואסתטיקה ומה כלול בתוכה?
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

דרמואסתטיקה מתייחסת לטיפולים אסתטיים בעור. העור שלנו נחשב למעשה לאיבר הגדול ביותר בגופנו! שמירה על עור בריא מתחילה כמובן מבפנים, בעזרת שתיה מרובה, תזונה ושעות שינה ומנוחה מספקות, אך עם כל זאת, הזמן אינו עוצר מלכת. השפעות הגיל והחיים בסביבה כשלנו עם זיהום אוויר וכולי, יכולים להשפיע מאוד על מצב העור גם אם נקפיד לטפח אותו כראוי. נשים רבות משקיעות סכומי כסף נכבדים על מוצרי טיפוח, ואלה יעילים עד גבול מסוים. ישנם מקרים בהם עולה צורך בטיפול מעמיק וקבוע יותר. כיום ישנם טיפולי דרמואסתטיקה מתקדמים, המיועדים לאזורים שונים בגוף.

מהם טיפולי דרמואסתטיקה?
בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת שישנה כיום, פותחו טיפולים איכותיים ויעילים המסייעים בשמירה על עור בריא ורענן בכל גיל. הנה כמה מהטיפולים הבולטים:

· טיפולים באקנה, נגעי עור, פיגמנטציה וכתמי עור: ישנו מכשור מיוחד המעניק פתרון טיפולי עבור מגוון רחב של בעיות עור אשר מהוות הפרעה קוסמטית ובריאותית. אנשים רבים מתמודדים במהלך חייהם עם בעיות עור רבות, ואלו פוגעות באיכות חייהם. כיום, בשונה מאשר בעבר, ניתן לטפל באופן מהיר ויעיל בבעיות מסוג זה.

· מילוי קמטים ומיצוק העור: סימני הגיל ניכרים במידה כזו או אחרת אצל כל אחד מאתנו. סימנים אלו מופיעים אצל כל אחד בגיל שונה, באזורים שונים ובאופן אחר. ישנם גורמים המאיצים הופעה של סימני גיל כגון חשיפה לשמש ואורח חיים. ישנם מצבים בהם נרצה לחזק את העור שהפך הרפוי או למלא קמטים שגורמים למראה כללי בוגר ועייף יותר מכפי שבאמת וישנן שיטות שונות לטיפולים אלו.

· מתיחת פנים: לעיתים נוצר מצב בו רקמת עור הפנים הופכת רפויה מאוד, מסיבות שונות. כיום טיפולי מתיחת פנים כוללים גם מתיחה וגם הרמה, למראה טבעי יותר. גם טיפול זה נעשה בטכניקות שונות, בהתאם למצב העור והמטופל.

· חומרי מילוי: חומרי המילוי הם חומרים מגוונים מאוד, אשר ניתן להשתמש בו למילוי קמטי הבעה באזורים שונים. מדובר בטיפול נפוץ ופשוט, ובניגוד לדעה הרווחת, מומלץ להתחיל בגיל צעיר, מכיוון שהוא מונע היווצרות של קמטים נוספים.

אלה הם רק חלק מטיפולי דרמואסתטיקה הקיימים כיום, יש להתייעץ עם מומחה בתחום על מנת לקבל מידע נוסף וייעוץ אישי.

דילוג לתוכן