מה ההבדל בין ניתוח מתיחת בטן למתיחת פנים?

מה ההבדל בין ניתוח מתיחת בטן למתיחת פנים?
29.03.2021 | פורסם ע״י: ד"ר וולף

ניתוחים פלסטיים יכולים להיות מורכבים ולכן מאוד חשוב להבין את השוני ביניהם. מעבר למטרות השונות אותם הם מספקים לכן, אנו בקליניקה של ד"ר וולף החלטנו לכתוב לכם מה ההבדל בין מתיחת בטן למתיחת פנים בשביל שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה עבורכם עם כל הידע המתאים שאנו יכולים לספק.

מהי מתיחת בטן?

ניתוח מתיחת בטן בעצם מתבצעת כאשר יש עודף של עור במצבים כמו ירידה מאסיבית במשקל או לאחר הריון. היא מתבצעת בניתוח אשר בו מוציאים את עודפי העור הקיימים. בהמשך הניתוח המנתח דואג להפריד את העור מקשת הצלעות ומחזק את שרירי הבטן הרפויים.

מהי מתיחת פנים?

מתיחת פנים היא ניתוח בו בעצם מרימים ומותחים חלקים של שכבות השרירים של הפנים שלכם ובכך יוצרים מראה צעיר יותר ומתוח יותר ללא הקמטים הקיימים בעור. בנוסף ניתן במהלך הניתוח גם להוציא רקמות שומן עודפות מהפנים. ברוב המקרים של ניתוחי מתיחות פנים יש שילוב בו מתבצע גם הרמה ועיצוב מחדש של עור הצוואר.

מה ההבדל בין מתיחת בטן למתיחת פנים?

מעבר למיקום השונה של הניתוח מתיחת בטן בעיקר מתמקדת בהוצאת עור עודף שהצטבר באיזור הבטן ובכך להקטין ולצמצם את המראה הטבעי של הגוף. עודף עור קורה לרוב לאחר ירידה במשקל וכל מה שנותר מהמשקל הקודם זה בעצם העור הרפוי והמדולל וזה מה שניתוח למתיחת בטן בא לעשות ולעזור למטופל, להתאים לו את המראה החדש גם מבחוץ ולא רק מבפנים. להבדיל מניתוח של מתיחת פנים בו המתיחה לא מתבצעת על ידי הסרת עור עודף אלא על ידי מתיחה פיזית של שכבות השרירים הפנימיות של הפנים, כך זה מאפשר לכם להיראות צעירים יותר והעור נראה טוב יותר.

אם נוכל לסכם בכמה מילים ההבדל העיקרי הוא השיטה בה משתמשים למתיחה של שני האיזורים והמטרות השונות בין הניתוחים האלה ולכן אם תהיתם ביניכם לבין עצמכם האם הדרך שבה מותחים את הבטן היא אותה הדרך בה מותחים את הפנים התשובה הפשוטה ביותר היא: לא.

דילוג לתוכן