מה העלות של ניתוח פנים?

| פורסם ע״י: ד"ר וולף

ניתוח פנים הוא אחד הניתוחים הכי נפוצים בעולם האסתטיקה והביוטי. בעיקר בשנים האחרונות, שבהן המכשור הטכנולוגי הופך להרבה יותר מתקדם ומקצועי, יותר ויותר אנשים מאפשרים לעצמם לגשת לניתוח פנים עם מינימום חששות ומקסימום ציפיה. אם גם אתכם ניתוח פנים יכול לעניין, חשוב שתבינו גם במה הוא כרוך מבחינה כלכלית ותקציבית. היום ננסה לספר לכם על טווחי מחירים שקשורים בניתוח פנים, כדי שתדעו לקראת מה אתם הולכים כאן למעשה.

רקע ומבוא על ניתוח הפנים

עוד לפני שנצלול למספרים עצמם, כדאי שתדעו מה ניתוח פנים כולל בתוכו. ניתוח פנים הוא ניתוח שנועד לעזור לכם לקבל מראה הרבה יותר צעיר, רענן ומתוח, ממש כמו שהיה בעבר. ידוע שככל שאתם הולכים ומתבגרים כך העור שלכם סובל מהתקמטות ומהזדקנות, ובהתאם אתם עלולים להרגיש בירידה בביטחון העצמי שלכם. לכן, אנשים רבים בוחרים לגשת לניתוח על מנת להימנע מהתחושות האלו, ולהמשיך לחיות את חייהם תוך תחושת ביטחון גדולה.

העלויות שכדאי להכיר

טווחי העלויות של ניתוח פנים יכולים להשתנות, אבל בדרך כלל יעמדו על כמה עשרות אלפי שקלים. אולי זה נשמע כמו סכומים גדולים מאוד, אבל בפועל כשתקבלו את התוצאות – תבינו שכל ההשקעה זו היתה משתלמת לגמרי, ותקבלו לכך תזכורת בכל מבט מחדש במראה.

כמובן שהעלות הסופית של ניתוח פנים תהיה מורכבת מסך של כמה וכמה מרכיבים, וביניהם בחירת הרופא והקליניקה שבה תבצעו את הניתוח, היקף הניתוח וחלקי הפנים שמטופלים במסגרת הניתוח, שיטות הניתוח הנבחרות ועוד.

איך לבחור אצל מי לעשות?

מדינת ישראל שופעת היום ברופאים ובמנתחים פלסטיים, ולכן הבחירה שלכם עשויה להיות לא מאוד פשוטה. מה שכן, אם תקפידו על כמה קריטריוני מפתח תוכלו לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבורכם, שמשלבת בין הצעת המחיר, המקצועיות של הרופא, חוות דעת והמלצות וכמובן פגישה אישית לווידוא הכימיה והיחס האישי שאתם מקבלים מהרופא.

אנחנו במרפאה של ד"ר וולף מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל את היחס האישי החם ביותר בשילוב מקצועיות שאין לה תחליף.

דילוג לתוכן