מעוניינים במתיחת בטן? הנה העלויות שכדאי להכיר!

| פורסם ע״י: ד"ר וולף

יותר ויותר גברים ונשים ניגשים בשנים האחרונות לניתוח מתיחת בטן. הסיבה לכך היא ברורה – היום, כאשר עולם האסתטיקה והביוטי תופס מקום כל כך נכבד ומרכזי בחיים של כולנו, כל איש ואישה רוצים לנכס לעצמם מראה חיצוני שהם שלמים איתו ושמחים בו, ואם אפשר לעשות זאת באמצעות ניתוח מקצועי – אז למה לא? ניתוח מתיחת בטן צבר לעצמו עם השנים מוניטין חיובי במיוחד, שכן בתמהיל המדויק של רופא מקצועי וטיפול נכון ניתן להגיע איתו לתוצאות מעולות, ולצד כל זה כמובן שקיימות גם עלויות שכדאי להכיר בנושא. אז מהן העלויות סביב ניתוח מתיחת בטן ששווה שתכירו לפני שתישכבו על שולחן הניתוחים?

עוד לפני שנדבר על המספרים, חשוב להבין שניתוח מתיחת בטן הוא ניתוח שמשתנה בין אדם לאדם. לא כל ניתוח מתיחת בטן יתבצע באותה הצורה ובאותם האיזורים, וכמובן שניתן להבין מכך שיהיו ניתוחי מתיחת בטן מורכבים וארוכים יותר לצד ניתוחי מתיחת בטן פשוטים וקצרים יותר. בהתאם, המחיר עבור כל ניתוח מתיחת בטן ייקבע בנפרד, ויהיה נמוך או גבוה יותר בהתאם לאופי והמרכיבים שלו.

עלויות כלליות

אז באופן כללי, ניתוח מתיחת בטן יכול להתחיל במחירים שנעים בין כ-10,000 ש"ח ל-15,000 ש"ח, לצד ניתוחי מתיחת בטן שיכולים להגיע גם למחירים שנעים בין 20,000 ש"ח ל-30,000 ש"ח ואף יותר. העלויות מגלמות בתוכן את הליך ההכנה לניתוח, התכנון, הפגישות המקדימות, הניתוח עצמו וכמובן הליווי המקצועי לאורך הליך ההחלמה.

האם המחיר באמת משנה?

ברגע שהמטרה נמצאת מול העיניים שלכם, ואתם מעוניינים לקבל מראה חיצוני שתהיו יותר שלמים איתו, המחיר הופך לפקטור פחות משמעותי מבדרך כלל. מה שכן, על מנת לוודא שההשקעה הכספית שלכם אכן תוביל אתכם לתגמול הולם ולתוצאות טובות – אתם חייבים לבדוק היטב באיזו קליניקה ואצל איזה רופא הכי כדאי לכם לעבור את הניתוח.

הקליניקה של ד"ר וולף

אצלנו בקליניקה של ד"ר וולף תוכלו לקבל ניתוח מתיחת בטן מקצועי מטעם אחד הרופאים הבולטים ביותר במדינה בתחום האסתטיקה והפלסטיקה. פנו אלינו עוד היום ונשמח לתת לכם שירות!

דילוג לתוכן