מתיחת בטן בשנת 2020

מתיחת בטן בשנת 2020
29.03.2021 | פורסם ע״י: ד"ר וולף

שנת 2020 הביאה איתה, מעבר לעשור חדש, גם נגיף חדש שהעולם לא הכיר – נגיף הקורונה. הנגיף הביא איתו חוסר וודאות מוחלט, וגרם למדינות שלמות מסביב לעולם להיכנס למצב של סגר, בו אין יציאה ואין כניסה אל הבתים. העניין הזה גרם להרבה אנשים לעלות במשקל ולאבד את צורת הבטן שלהם, עם חוסר תזוזה, לחצים, עצבים והתעסקות מתמדת בנושא האוכל. מתיחת בטן בשנת 2020 היא אחד מהניתוחים הנפוצים ביותר בעיקר בעקבות המצב הזה, אז בואו נכיר אותו קצת יותר לעומק.

ניתוח מתיחת בטן יחזיר לעצמכם את המראה שאתם אוהבים

ניתוח מתיחת בטן בשנת 2020 לא מתייחס רק לאנשים שמצאו את עצמם עולים במשקל בגלל משבר הקורונה, אלא גם לאנשים שהבטן שלהם קיבלה צורה רפויה מסיבות גנטיות, רפואיות או לאחר הריון.

המטרה של ניתוח של מתיחת בטן היא להחזיר לכם את מראה הבטן המתוח והיפה. הרבה אנשים פונים לאימונים גופניים, לאורח חיים בריא יותר ולתזונה נכונה, אולם עדיין לא רואים תוצאות. בשלב מסויים הסיפור הזה עלול להיות מתסכל, וכאן נכנס ניתוח מתיחת בטן כפיתרון המשלים.

מה קורה בניתוח מתיחת בטן?

למעשה מדובר כאן על ניתוח שמשתייך לעולם האסתטיקה הרפואית, ובמהלכו מוסרות שכבות עור ושומן עודפות מהגוף. במקביל, מתבצע הידוק של שרירי דופן הבטן, מיקום התבור במיקום החדש במידת הצורך. כל הפעולות הללו נותנות תוצאה של בטן מתוחה וצעירה.

הניתוח עצמו אורך בין שעתיים לשלוש שעות, והוא מתבצע בהרדמה מלאה. לאחר מכן יתקיים תהליך של החלמה, הכולל אשפוז של יום אחד לאחר ביצוע הניתוח על מנת לוודא שהכל מתנהל כשורה, ולאחר מכן כשבועיים של מנוחה עם הימנעות מביצוע של פעילות גופנית, הרמת חפצים כבדים או תזוזות קיצוניות אחרות, אחריהם תוכלו לחזור לשגרת העבודה הרגילה שלכם. במקביל, כבר לאחר שלושה או ארבעה ימים מרגע סיום הניתוח תוכלו לחזור לפעילות ביתית רגילה.

האם זה כואב?

ניתוח זה הוא חוויה שאנו לא רגילים לעבור, כמו בכל ניתוח כזה או אחר, אולם בהחלט מדובר כאן על כאבים נסבלים שחולפים תוך זמן קצר – יתרון נוסף לעבור אותו ולחסוך חודשים ואף שנים של תסכולים.

יש לכם שאלות נוספות? התקשרו לקליניקה של ד"ר וולף ונשמח לענות לכם בסבלנות ובהרחבה על הכל.

דילוג לתוכן