ניתוח הגדלת חזה ע"י מנתח מקצועי

ניתוח הגדלת חזה ע"י מנתח מקצועי
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

הנתונים מראים כי מדי שנה כעשרת אלפים איש במדינתנו עוברים ניתוחים פלסטיים כאשר ניתוח הגדלת חזה הוא הניתוח הפופולרי ביותר. מאמר זה יספק לכם מידע חשוב על ניתוחי הגדלת חזה.

הגדלת חזה – החשש מניתוח
רוב הנשים נרתעות מניתוחי הגדלת חזה ולכן פעמים רבות הן מוותרות על הניתוח וזאת מבלי לדעת כי נכון להיום, לאחר הניתוח יוכלו לחזור לשגרת יומם לאחר מספר ימי התאוששות קצרים.

ניתוח הגדלת חזה אינו הניתוח הפלסטי הנפוץ ביותר רק בישראל, אלא בכל רחבי העולם והנתונים מראים כי מדי שנה הדרישה אליו רק הולכת וגדלה. בהתאם גם חברות המחקר הרפואיות מבצעות מחקרים שונים אודות סוגי הניתוחים השונים ומעקב אחר מטופלות אשר עוברות ניתוח זה.

המטרה כאן היא לאסוף מידע על סוגי הניתוחים השונים, לשכלל כל מיני טכניקות קיימות בהן משתמשים לניתוחים אלו ולפתח סוגים שונים של שתלים מתקדמים יותר מדי שנה.

הגדלת חזה – פיקוח, בקרה מתמדת ובטיחות
השילוב של החשש מהניתוח עם הרצון לבצע אותו טבעי לכל פעולה חדשה המבטיחה שיפור בחיים. נשים אשר נרתעות מהניתוח בוודאי ישמחו לשמוע כי רשויות שונות בכל מדינה מפקחות על כל הקשור אל ניתוחי חזה, אם מדובר על ניתוח הגדלת חזה, הקטנת חזה, הרמת חזה ושיחזור של חזה בעקבות מחלה שגרמה לפעולה של כריתת השד.

הרשויות מעורבות ומפקחות על כל הליך המתבצע בניתוח תוך שהן מקפידות על כך שהמנתחים ינתחו את המטופלות תוך שמירה מדוקדקת על תקני בטיחות ושימוש בחומרים אשר הוגדרו כבטוחים.

מדי שנה המכשור הרפואי בו משתמשים בעת הניתוחים משתכלל והופך ליותר ויותר מדויק ובהתאמה גם התוצאות של ניתוחי הגדלת חזה. כיום ניתוחי הגדלת חזה נחשבים כניתוחים עם אחוזי הצלחה עולמיים גבוהים מאוד, רמת סיבוכים ותופעות לוואי שונות נמוכה מאוד ורוב הנשים אשר עוברות את הניתוח מרוצות מאוד וטוענות כי הוא שינה את חייהם.

הגדלת חזה- בחירת מנתח מקצועי
לכאורה, אין שום סיבה ממשית לסיבוכים בתחום ניתוחי החזה, (בכל ניתוח יש רמה מסוימת של סיכון, אך ניתוחים אלו מוגדרים כבעלי רמה נמוכה), אך עדיין מדי פעם אנו שומעים על סיבוך זה או אחר.

לכן חשוב מאוד להקפיד ולבחור את המנתח הפלסטי ב"פינצטה" ולוודא את הדברים הבאים:

רישיון- חשוב לוודא כי לרופא אישור תואר מומחה בכירורגיה פלסטית וכי הוא חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית.

ניסיון- יש לוודא כי למנתח הפלסטי ניסיון בניתוחים אלה. ההמלצה היא לבקש שאותו איש מקצוע יראה לכם תיק עבודות ורשימה של לקוחות איתם תוכלו לשוחח.

דילוג לתוכן