ניתוח הרמת עפעפיים –מידע חשוב

ניתוח הרמת עפעפיים –מידע חשוב
29.03.2021 | פורסם ע״י: ד"ר וולף

אתם בטוח מכירים את הביטוי "העיניים הן החלון לנפש ולנשמה". הביטוי העתיק מתאר את העיניים כאיבר משמעותי ובעל עומק, ולכן הן צריכות להיות בולטות ויפות. אולם העור שמסביב לעיניים ובפרט העפעפיים עלולים להשפיע באיזו צורה יבלטו העיניים שלכם.

בשביל למנוע את הבעיה הזו ולשמור גם על עיניים בולטות וגם על עור מתוח, יפה ובעל מראה צעיר – ניתוח הרמת עפעפיים הוא האפשרות המומלצת עבורכם. אז מהו ניתוח הרמת עפעפיים ומה צריך לדעת עליו? כל זאת במאמר הקרוב.

יש עור ויש עור

איזור העפעפיים נמנה עם איזורי העור הרכים והעדינים יותר. המשמעות של העניין הזה היא פשוטה – ככל שהעור עדין יותר, כך הסיכוי שהוא יתקמט ויאבד מצורתו הולך ונהיה גבוה יותר עם השנים. איזור העפעפיים הוא אחד האיזורים בגוף שמביאים את הטענה הזו לידי ביטוי בצורה המורגשת והבולטת ביותר, ורבים האנשים שסובלים מעפעפיים נפולים, נפיחות, קפלים בעור, שקיות מתחת לעיניים וגוונים כהים באיזור. מה עושים כדי להתמודד עם זה? פשוט מאוד – ניתוח הרמת עפעפיים.

ניתוח הרמת עפעפיים – מה זה?

אם אתם סובלים מאחת או יותר מהבעיות שציינו למעלה, ניתוח הרמת עפעפיים הוא הפתרון המושלם בשבילכם. הניתוח, שנחשב לאחד מניתוחי הפנים הנפוצים ביותר, מטרתו להסיר קפלים של עור עודף באיזור העפעפיים וכן להדק מחדש את השכבות כך שהמראה שלכם יחזור להיות מתוח וצעיר.

ניתוח הרמת עפעפיים – לא רק בשביל האסתטיקה

ניתוח הרמת עפעפיים הוא בעל יותר ממטרה אחת. בעוד שרבים מבצעים אותו כדי להתמודד עם המראה החיצוני, חלק מהאנשים מבצעים ניתוח הרמת עפעפיים גם למטרות רפואיות, שכן שדה הראייה שלהם מצטמצם בעקבות קפלי העפעפיים שמסביב לעיניים. למעשה מדובר כאן על ניתוח הרמת עפעפיים כפתרון נהדר לשתי בעיות, גם רפואית וגם אסתטית.

זה כואב?

ניתוח הרמת עפעפיים, כמו כל ניתוח, הוא בסופו של דבר הליך רפואי, והליך רפואי הוא לא בהכרח דבר נעים, אולם הניתוח נחשב לניתוח קל עם החלמה מהירה ורמות כאב נמוכות, וכן לאחר ביצוע ניתוח הרמת עפעפיים תוכלו לחזור לשגרה תוך ימים ספורים.

דילוג לתוכן