ניתוח מתיחת בטן - מה קורה בפגישת הייעוץ?

ניתוח מתיחת בטן - מה קורה בפגישת הייעוץ?
25.03.2021 | פורסם ע״י: ד"ר וולף

רבות מכן אינן מרוצות ממראה הבטן שלהן. זה יכול לקרות מסיבות שונות אשר גרמו לכן לחוש חוסר ביטחון ואי נוחות עם גופכן, סיבות כגון- גנטיקה, ירידה משמעותית במשקל ובעיקר הריונות, כשכל אלו מביאים בסופו של דבר לבטן רפויה ולא מתוחה מבחינה אסתטית.

בעבר, הייתה זו הייתה גזירת גורל, כאשר לא היה כל פתרון שאפשר לנשים להרגיש שלמות עם גופן. כיום, עם התקדמות הרפואה האסתטית, מראה הבטן עשוי להשתנות לבלי היכר ואת יכולה בהחלט לחזור לימים שלפני ההריונות, בחזרה לגופך.

אושר = תחושת שלמות

כל אדם רוצה להיות מאושר, לכן כל אישה תשאף לעשות כל שביכולתה כדי להרגיש תחושת שלמות שתגיע יחד עם אושר גדול. אחד האלמנטים המשמעותיים ביותר שיוצרים תחושת שלמות אצל אישה, הוא הביטחון במראה הגוף שלה. ניתוח מתיחת בטן הוא ההזמנה להתחדשות שלך.

החשש מהניתוח טבעי וברור, לכן, בכדי שתרגישי בטוחה עם הבחירה שלך, את צריכה לקבל את כל המידע הרלוונטי. הציפיות לא יתאמו בכל מצב את המציאות ובדיוק בגלל זה יש את פגישת הייעוץ בה אנו נעשה יחד סדר בדברים, נסביר לך מהן האפשרויות ונציג לפנייך גם את האלטרנטיבות לניתוח.

לבחור את מה שנכון בשבילך

לכל אישה יש את הנתונים הרפואיים שלה. לא כל אישה יכולה לעבור כל פרוצדורה ולכל אחת יש צרכים שונים. הדבר העיקרי שקורה בפגישת הייעוץ הוא התאמה של מה שנכון לך. בפגישה תינתן לך קודם כל חוות דעת מקצועית של ד"ר וולף. לאחר שירוכזו הנתונים הרפואיים שלך ויישמעו הרצונות שלך, אפשר יהיה להתאים את תכנית הטיפול עבורך. ישנן נשים שניתוח לאו דווקא יהיה הפתרון בשבילן מסיבות שונות. לאותן נשים מוצעות אלטרנטיבות לא ניתוחיות ומוסברים ההליכים השונים כמו גם מהן התוצאות הצפויות, כך שניתן לקבל החלטה מושכלת.

כל שאת צריכה לדעת

בפגישת הייעוץ במרפאת ד"ר וולף תקבלי את כל המידע שאת צריכה בנוגע לניתוח והשלכותיו. לאחר שד"ר וולף ילמד את הרקע הרפואי שלך, תערכו יחד תיאום ציפיות. לא תמיד הציפיות תואמות לנתונים ולרקע הרפואיים, לכן, תקבלי הסבר מקיף על כך. במידה ולא ניתן לבצע פרוצדורה פולשנית תקבלי הסבר מקיף על האפשרויות האחרות.

בסופו של דבר תצאי עם ביטחון, עם הידע הדרוש ועם ההבנה מה מצבך הגופני וכיצד ניתן להמשיך מכאן לעבר החזרה לגופך. ד"ר וולף וצוות המרפאה יעשו הכל על-מנת להפוך לך את החלום למציאות, אך עם הזהירות המתבקשת ובשקיפות מלאה.

צרי קשר עוד היום וקבלי את כל המידע שאת צריכה!

דילוג לתוכן