רוצה לעבור ניתוח להרמת החזה? קראי את זה

רוצה לעבור ניתוח להרמת החזה? קראי את זה
29.03.2021 | פורסם ע״י: ד"ר וולף

אחד הדברים הכי חשובים בקרב נשים רבות הוא החזות החיצונית שלהן, והחזה הוא חלק חשוב, מרכזי ומשמעותי מאוד בתדמית ובחזות של הגוף הנשי. יחד עם זאת, חלק מהנשים אינן מרוצות מגודל החזה שלהן, ומוצאות את עצמן מסתכלות על עצמן במראה בתסכול רב. אם גם אתן מזדהות עם הבעיה יש לנו חדשות טובות בשבילכן.
בעולם הרפואה האסתטית של שנת 2020 אין לכן עוד צורך להיות מתוסכלות לגבי החזה שלכן, ואפשר לפנות למנתח פלסטי מומחה אשר ימליץ לכן על ניתוח הרמת חזה המתאים לכן, וכך לשים את הבעיה הזו מאחוריכן.

אז מה עושים, איך עושים ואיפה עושים? כל המידע הנחוץ לכן במאמר הבא.

ניתוח הרמת חזה – למי זה מיועד?

גודל החזה הוא אחד הגורמים המרכזיים שעלולים לגרום לחוסר ביטחון בקרב נשים. כבר בגיל ההתבגרות ניתן לראות פערים גדולים בין ההתפתחות של נערות שונות, ועם סיום ההתבגרות והבשלת צורת וגודל החזה באופן סופי – מתחילות ההתלבטויות והשאלות "האם אני באמת מרוצה מצורת החזה שלי או מגודלו?".

נשים רבות מגיעות לשלב ההתלבטות גם בשלבים מאוחרים יותר, למשל לאחר הריונות ששינו את צורת החזה, אך בסופו של דבר ניתוח הגדלת חזה מתאים לכל מי שחשה, בכל שלב בחיים, שהיא אינה מרוצה מגודל החזה שלה.

איך זה עובד?

ניתוח הרמת חזה כולל למעשה החדרת שתלים לשדיים, אשר יכולים להגיע בגדלים שונים ובהתאם לרצונה של הלקוחה. לפני ניתוח הגדלת חזה נערכת פגישה עם הרופא המטפל, ובפגישה מוסבר למטופלת על התהליך עצמו וכמובן שהרופא מייעץ גם על גודל השתלים עצמם כך שיתאימו למטופלת בצורה האופטימלית.

ניתוח הרמת חזה נעשה תחת הרדמה, כללית או בהרגעה עמוקה, בהתאם להמלצה של הרופא המטפל. בניתוח מתבצעים חתכים מתחת לבלוטת השד או מתחת לשריר, על פי קביעתו של המנתח הפלסטי, אשר מאפשרים את החדרת השתלים הקובעים את גודל החזה הסופי.

משך ההחלמה

ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח מורכב אך יעיל, ומשך ההחלמה שלו משתנה ממטופלת למטופלת. באופן כללי בשבוע הראשון שלאחר הניתוח תבחינו בנפיחות ושטפי דם שייעלמו עם הזמן, אולם ניתן יהיה לבצע פעילויות שגרתיות כבר יום –יומיים לאחר הניתוח. לאחר מנוחה של כמה שבועות תוכלו לחזור לשגרה מלאה תוך התנהגות זהירה ומבוקרת הדרושה במקרי החלמה שכאלה.

דילוג לתוכן