שיטות להרמת חזה

שיטות להרמת חזה
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

להרים את מצב הרוח

בניגוד ליין טוב, המשתבח עם השנים, החזה הנשי לא משתבח במהלך השנים ולא הופך להיות מורם וזקוף יותר. להיפך. עם הזמן וכתוצאה מתהליכים שונים המתרחשים בגופן של הנשים, כמו הריון או ירידה במשקל, החזה צונח ונופל כלפי מטה. חזה נפול הוא עניין בעייתי, העלול לגרום לדימוי עצמי שלילי. לעיתים, נשים בעלות חזה נפול מרגישות שהן מאבדות את הנשיות שלהן ואף חשות מבוכה כשהן נאלצות לחשוף את גופן. כיום קיימות מספר שיטות להרמת חזה, המאפשרות לתקן את בעיית החזה הנפול, ובכך למעשה משפרות במקביל גם את המראה החיצוני וגם את ההרגשה והדימוי העצמי.

אחת, שתיים, או שלוש

ההבדל בין השיטות השונות הוא בכמות הצלקות שהן מותירות על פני השד, כשכל אחת מהן אורכת בין 45 דקות לשעתיים. בשיטה הראשונה, שיטת "בנלי", הרמת החזה מתבצעת באמצעות צלקת אחת בלבד מסביב לעטרה. דרך אותה הצלקת מוחדר השתל לשד. שיטת בנלי לא מתאימה להרמה של חזה גדול או נפול מאוד, אלא למקרים של חזה קטן או בינוני, עם נפילה מינימלית.

השיטה השניה, שיטת "לז'ור", מאופיינת בשתי צלקות, כשהאחת מסביב לעטרה והשניה במרכז השד. שיטה זו מכונה גם "סוכריה על מקל", בהתאם לצורת הצלקת הנותרת על החזה. היא מתאימה לנשים עם שד לא גדול ונפילה קלה בלבד, המעוניינות לקבל מעט הרמה, עם שיפור בצורת השד וקבלת מראה טבעי. בשיטה השלישית, שיטת "עוגן", נותרות צלקות מסביב לעטרה, במרכז השד ומתחת לו. למעשה, זוהי השיטה שקדמה לשתיים האחרות והיא מתאימה לרוב הנשים.
חשוב לציין, כי כשבועיים לפני ביצוע הרמת החזה בכל אחת מהשיטות, יש להפסיק לעשן, וכך גם שלושה שבועות לאחר מכן. ההחלמה נמשכת כשבוע.

ניתוח הרמת חזה ללא שימוש בשתלים

מלבד שלוש השיטות שהוזכרו קודם, בהן יש שימוש בשתלים, קיימת שיטה נוספת להרמת חזה ללא שימוש בשתלים. מדובר בניתוח האורך כמספר שעות, במהלכו נמתח העור הרפוי. בשיטה זו התפרים הם תפרים פנימיים בלבד, הנמסים מעצמם, וההחלמה קלה יחסית ואורכת כשבוע.

רגע לפני הניתוח

ניתוח הרמת חזה לא מתאים לכל אחת נשים הסובלות מבעיות בריאותיות משמעותיות או נמצאות בגיל בו העור לא אלסטי, צריכות להתייעץ ולבדוק את ההשלכות של תהליך כזה על גופן. בנוסף, מומלץ לקחת בחשבון כי הריונות, הנקות וכן מצבים של עליה וירידה במשקל, משפיעים באופן משמעותי ובולט על החזה. לכן, רצוי לבחון היטב את מועד הניתוח, כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

דילוג לתוכן