תופעות הלוואי שניתוח מתיחת בטן יכול להוביל אליהן

| פורסם ע״י: ד״ר וולף

ניתוח מתיחת בטן הוא הליך רפואי לכל דבר ועניין. היות ומדובר על הליך רפואי, הוא בהתאם יכול להביא איתו כל מיני תופעות לוואי והשלכות בריאותיות שכדאי להכיר מראש. אם גם אתם מתלבטים האם לגשת לניתוח מתיחת בטן, דעו שהוא אמנם יעיל היום יותר מאי פעם, ונעשה בו שימוש במיטב הכלים והמכשירים הטובים והמקצועיים ביותר בעולם הרפואה, אבל הוא בהחלט יכול להוביל אתכם להתמודדות עם מגוון תופעות לוואי. ככל שתכירו אותן מראש, כך תדעו להיערך אליהן בהתאם, ובדיוק בשביל זה הכנו לכם את המאמר הבא.

ניתוח מתיחת בטן – מה הוא כולל?

על מנת להבין מדוע ניתוח מתיחת בטן יכול להוביל להתמודדות עם תופעות לוואי, כדאי לדעת מה קורה במהלכו. ניתוח מתיחת בטן הוא ניתוח שבמסגרתו יתבצע הידוק של השרירים הנמצאים באיזור הבטן, כמו גם מתיחה של העור הנמצא בבטן. מדובר על פעולה כירורגית לכל דבר ועניין, שמובילה לכל מיני שינויים בגוף עצמו.

בהתאם, אותם שינויים יכולים לעורר תגובות שונות בגוף, הן מבפנים והן מבחוץ, והתגובות האלו הן אלו שיעמדו בתור תופעות הלוואי השונות.

תופעות לוואי מניתוח מתיחת בטן – דוגמאות

כדי להבין למה בדיוק אנחנו מתכוונים כאן, הנה כמה מתופעות הלוואי הנפוצות יותר והנדירות יותר שלהן אפשר לצפות בעקבות ניתוח מתיחת בטן. תופעות הלוואי הנפוצות ביותר אחרי הניתוח הן תופעות כמו תחושת לחץ בבטן, כמו גם תחושת נפיחות. תחושות אלו יכולות להופיע גם בצורה שגרתית וגם אחרי פעולות שקשורות בבטן, כמו אכילה לדוגמה. גם בצקות הן תופעת לוואי מוכרת ונפוצה יחסית, ולכן כדאי להתכונן גם אליה.

לצידן, קיימות תופעות לוואי נדירות יותר כמו דימומים, קרישי דם, כאבים חריגים, צלקות וזיהומים. כמובן שבמקרים כאלו מומלץ ליצור קשר באופן מידי עם הרופא המטפל, על מנת לקבל טיפול הולם.

מתיחת בטן אצל דוקטור וולף

בקליניקה שלנו אצל דוקטור וולף תוכלו לקבל הסברים מפורטים וליווי אישי ותומך כל הדרך אל עבר ניתוח מתיחת בטן, כך שלא תיאלצו להיתקל בשום הפתעה שתגיע אליכם משום מקום. צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לצידכם!

דילוג לתוכן