ניתוח פלסטי – היום שאחרי וטיפול

26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

MEDICAL ENDERMOLOGIE® by LPG

ההחלטה לבחור בניתוח פלסטי לאחר ירידה במשקל, לאחר תאונה או פשוט כרצון לשפר מעט את מראה הפנים והעור שנפגע עם חלוף השנים, לא פשוטה.

מנתח פלסטי מומחה לא רק ייעץ לגבי הטיפול הפלסטי המתאים עבורך, אלא גם יציג תמונה נאמנה למציאות לגבי תהליך ההחלמה לאחר הניתוח. גם עם עשרות פגישות ייעוץ, לעולם לא תהיו מוכנים לחלוטין לכאבים הפיזיים וחוסר הנעימות בתהליך ההחלמה וכמובן לאורך זמן ההחלמה. בסופו של תהליך ארוך, כל אחד ואחת רוצים לחזור לשגרה במהרה. טיפול בעיסוי ובטכנולוגית ®MEDICAL ENDERMOLOGIE הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. זהו הטיפול היעיל והבטוח ביותר לשיקום העור, האלסטיות והקלה על כאבים לאחר ניתוח פלסטי. מהי טכנולוגיה זו ותפקידה ביום שאחרי ניתוח פלסטי בפנים או בגוף?

טכנולוגיית LPG

המכשיר, קרוי על שם Louis Paul Guitay,מהנדס אשר נפצע בתאונת דרכים אשר המציא ופיתח את המכשיר כחלק מתהליך הטיפול לכוויות בכל גופו, שעבר במחלקה הפלסטית בבית חולים. עור שנפגע בכוויות, הוא עור מכווץ, פגוע ומפעיל לחץ על הרקמות הפנימיות. פול גיטאי, פיתח מכשיר המורכב משתי גלגלות ומבוסס על שיטת העיסוי הידני, לשחרור לחץ ושיפור האלסטיות, ניקוז נוזלי הבצקת, הפחתה בכאבים. טיפול קצר ויעיל.

העיסוי המכני פועל בדרך של הצמדות הגלגלת לעור, משיכת העור כלפי מעלה ובצורה כזו מעודד שחרור רקמות, השבת האלסטיות ויצירת סיבים אלסטיים.

שיפור וקיצור זמן החלמה מניתוח פלסטי

עור עם תפרים לאחר ניתוח, הוא עור שאיבד מהאלסטיות שלו. המטרה של עיסוי מכני באמצעות מכשיר LPG היא לגרות את העור, להעיר את שכבות הדרמיס והתת דרמיס, להחזיר להן את התנועה וכך לנהל את תהליך ההחלמה של העור. יתרה מכך, הופעת בצקות היא תופעה שכיחה לאחר ניתוח, כתוצאה מהצטברות נוזלים. גם במקרה זה הטכנולוגיה המתקדמת משחררת אזור מסוים בגוף ואת הנוזלים ובעצם מטפלת בבצקות.

טיפול LPG יעיל ביותר כיומיים לאחר ניתוח פלסטי ובמקרה של הכנה לניתוח שאיבת שומן והכנת שומן לשאיבה, פעולת העיסוי מסייעת ומזרזת את המסת השומן ומכינה את העור לניתוח כירורגי.

האם יש תופעות לוואי וכאבים?

מטופלים רבים לאחר ניתוח פלסטי מעידים כי הטיפול נעים מאוד ואף מקל על הכאבים ולכן מומלץ לאחר כל הליך כירורגי וכמובן גם לפני. הטיפול אינו מלווה בכאבים כלל ונמצא בטוח ובריא ב- 100%.

ומה בעתיד?

מכשיר ה- LPG פותח כתחליף לעיסוי, קיצור וייעול משך הטיפול. אם בעבר המכשיר היה בנוי משתי גלגלות, כיום המכשיר מורכב מגלגלת אחת אשר נצמדת לעור ומטפלת בו בצורה ממוקדת. לעיתים נדרש ללבוש בגד אלסטי על מנת לשפר את האחיזה של הגלגלות בעור ולשפר את יכולות המערכת.

ומה ניתן לצפות בעתיד? ייתכן ובעתיד לא יהיה צורך להגיע לקליניקה והמכשיר יהיה זמין לשימוש ביתי, מה שינעים ויקל מאוד על תהליך החלמה מניתוח פלסטי.