מיצוק עור הגוף


מיצוק עור הגוף בעזרת טיפולים משולבים מכשור מתקדם

 

מיצוק העור הוא שם כללי לשיפור מראה העור הכולל החלקה, מתיחה, הענקת חיות וחיוניות למראה העור, בין אם מדובר בעור הפנים ובין אם באזורים אחרים בגוף.
הסיבות לבצע טיפול למיצוק העור הן רבות ומגוונות. מיצוק העור יכול להידרש כמענה לפגעי הזמן והסביבה, או כטיפול אחרי החלמה של אזור פצוע. הוא יכול לבוא כטיפול משלים לאחר ירידה במשקל או טיפול ברקמה פגועה בעקבות מחלה או פציעה.
בעבר, האפשרויות למיצוק העור התמקדו בעיקר בהליכים כירורגיים, וכללו חיתוכים ומתיחות למיניהן. כיום, עם התקדמות הטכנולוגיה וקיומם של מכשירים המאפשרים טיפולים יעילים ומהירים ללא התערבות כירורגית, ישנן אפשרויות רבות נוספות למיצוק העור באזורים שונים בגוף, החל מעור הפנים ועד הצלוליטיס.
אצלנו במרפאה, תוכלי ליהנות מטיפול במגוון מכשירים המאפשרים מיצוק העור. לכל מכשיר יש את המאפיינים הייחודיים לו והוא מתאים לטיפול במקרים שונים בהתאם לאבחון וההתאמה של הטיפול שתקבלי בשלב האבחון.

המכשירים הקיימים במרפאה לטיפול במיצוק העור

V FORM trigger
LPG

המכשירים הקיימים במרפאה לטיפול במיצוק העור:

עיסוי לימפטי עם מכשיר LPG
עיסוי לימפטי הוא טיפול מוכר, יעיל ובטוח המשמש לשיקום העור לאחר ניתוחים, לטיפול בעור לאחר נפיחויות ולמיצוק והצערת העור באופן כללי. העיסוי ממריץ את מחזור הדם והלימפה ומכאן שמו.

טכנולוגיית ה LPG שפותחה בצרפת מאפשרת בעזרת מכשיר ידני לבצע עיסוי לימפטי מקומי ויעיל ולחזור על הפעולה ללא מאמץ באזור הנדרש. המכשיר מאפשר לטפל באזורי צלוליט בגוף וכן להצרת היקפים.
משך הטיפול הוא כ 15-30 דק' ואת התוצאות ניתן לראות לאחר טיפולים בודדים.

מכשיר ה LPG תורם למיצוק העור ולמראה חלק וגמיש, וניתן באמצעותו לטפל גם בצלקות, נפיחויות, שטפי דם ועוד.
הטיפול עם מכשיר ה LPG הוא נעים, הטיפול הוא חיצוני בלבד ולא מצריך כל התערבות כירורגית.

ידית V-FORM מבית VIORA למיצוק עור הגוף

ידית V-FORM מתאימה לטיפולי מיצוק העור ויצירת עור בעל מראה צעיר ומתוח בכל אזורי הגוף. 

הידית משלבת אנרגיית גלי רדיו עם מנגנון וואקום. גלי הרדיו בתדרים שונים תורמים להקטנת נפח שומן תת עורי והגדלת חילוף החומרים באזור המטופל ואילו מנגנון הוואקום תורם להגברת זרימת דם ומחזור הלימפה. ה- V-FORM מתאים לכל אזור בגוף אותו נרצה למצק, לכל סוגי העור ולכל גווני העור. 

הטיפול עם ה- V-FORM אורך כ 15-25 דקות (תלוי במצב המטופלת ובמקרה) והוא נחשב לאחד
הטיפולים המהירים הקיימים בתחום. הטיפול הוא חיצוני, איננו כואב ולא מצריך כל
הרדמה או טשטוש. אין צורך בזמן התאוששות וניתן לחזור לשגרת היום מיד בסיום הטיפול.

בדרך כלל נדרשת סדרת טיפולים קצרה כאשר ניתן להבחין בתוצאות כבר אחרי טיפולים בודדים.

לסיכום:

שלב האבחון הוא אחד השלבים החשובים בטיפול. לכל אחת מתאים טיפול שונה בהתאם למאפיינים הייחודיים שלה, ואין אפשרות לתת טיפול "אוטומטי" (לשם כך מגוון המכשירים, הטיפולים והטכנולוגיות הזמין אצלנו במרפאה).

רק בתום תהליך האבחון נמליץ לך על הטיפול המתאים והמכשיר המתאים במיוחד בשבילך.

דילוג לתוכן