אילו סוגי ניתוחי חזה יש ומה מתאים לך?

אילו סוגי ניתוחי חזה יש ומה מתאים לך?
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

ניתוח חזה יכול להיות פתרון מעולה לנשים שאינן מרוצות מגודל החזה שלהן או צורתו.
כששומעים על ניתוח החזה, אנו מניחים כי בעיקר נשים עם חזה קטן יבחרו בהליך זה, אולם זה לא לגמרי נכון…
יש נשים עם חזה גדול שלא מרגישות בנוח בגלל החזה הגדול שלהן, וישנן כאלה שהוא אף גורם להן לבעיות רפואיות כמו כאבי גב עקב המשקל הרב שגופן סוחב.
בכל מקרה, ניתוח חזה יכול לסייע לכל אישה אשר סובלת מגודל או צורת החזה שלה בתוך זמן קצר יחסית.

אילו סוגי ניתוחי חזה קיימים
על פי הסטטיסטיקה, ניתוח חזה הוא הניתוח האסתטי הכי פופולרי בארצות הברית!
ניתוח זה יכול להיות מחולק לארבע קטגוריות כלליות:
הגדלת חזה, הקטנת חזה והרמת חזה ותיקון אי-סימטריה
1. ניתוח הגדלת חזה
ניתוח להגדלת חזה נועד להגדיל את החזה של האישה על ידי הנחת שתלים מעל או מתחת לשריר החזה. החתך יכול להיעשות מתחת לבית השחי, באזור התחתון של השד או סביב העטרה.
שתל החזה עשוי בדרך כלל ממעטפת סיליקון ג'ל אשר ניתן לקבוע את גודלה.

2. ניתוחי הקטנת חזה
נשים בעלות חזה גדול לעיתים מרגישות כי חזה קטן יותר הוא ברכה לעומת חזה גדול וכבד אשר יכול להיות מאוד לא נוח .
חזה גדול יכול גם לגרום בטווח הארוך לכאבי גב וכאבי צוואר. הניתוח מתבצע באמצעות הרדמה כללית ובו מתבצע חתך סביב העטרה ועד לקפל התת שדי .במהלך הניתוח מוסרות רקמות שומן ועור והמנתח ממקם את הפטמה והעטרה במקומם תוך עיצוב השד.

3. הרמת חזה
ניתוח להרמת חזה אשר נפול במקצת, ניתן לבצע בהליך פשוט הכולל הרדמה מקומית או כללית. ההליך שהמנתח עושה הוא באמצעות חתך מסביב לעטרת הפטמה, הרמת החלק התחתון של השד ע"י איסוף העור, הסרה של עודפי העור ותפירה של החתך – דבר המותיר צלקת סביב העטרה. במקרה והחזה נפול יותר- ההליך דורש חתך נוסף מהעטרה בחלק התחתון של השד, מה שמותיר 2 צלקות.

4. תיקון א-סימטריה
רוב השדיים הינן אסימטריים- אולם כאשר זה מפריע לאישה, ניתן לטפל בכך. השוני יכול לבוא לידי ביטוי בנפח השדיים, צורתם, שוני הפטמות,או שילוב ביניהם. תיקון אסימטריות דורש מיומנות של המנתח שכן ההליך דורש התאמה ספציפית לכל שד, והתאמת השתלים במדויק, הן באמצעות הגדלת החזה והן באמצעות הקטנת החזה. אומנם ההליך מורכב אולם אינו דורש זמן החלמה רב יותר מניתוח הגדלה או הקטנת חזה פשוט.

לסיכום
אם את מרגישה שאת רוצה לעבור את אחד מהניתוחים הנ"ל חשוב מאוד לקבוע פגישת ייעוץ ולשמוע פרטים נוספים על ההליך. במרפאת ד"ר וולף נשמח ללוות אותך בתהליך ולהעניק לך ביטחון לפני הניתוח ולאחריו.

דילוג לתוכן