בודי טייט - המסת שומן שאיבה ומתיחה בפעולה אחת

בודי טייט - המסת שומן שאיבה ומתיחה בפעולה אחת
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

כיום, מוצעים לא מעט טיפולים קוסמטיים לסובלים ממשקל עודף: די אם נזכיר טיפולים נפוצים דוגמת המסת שומן, שאיבת שומן או מתיחת בטן. אבל, מה אם היה בנמצא טיפול אשר משלב בתוכו בין כל אלה, דבר שהופך את תמונת שיפור מצבו של הגוף לפשוטה פי כמה? החדשות הטובות הן שבשנים האחרונות נכנס לתמונה טיפול כזה בדיוק. וכאן בדיוק מתחילים לדבר על בודיטייט ויתרונותיו המגוונים.

קווים לדמותו של בודי טייט
בודי טייט היא שיטה יעילה במיוחד להמסת שומן ולשאיבתו, להצרת היקפים ולעיצוב הגוף. המדובר הוא במכשיר אשר מופעל באמצעות האנרגיה האצורה בגלי רדיו, המאפשרים לבצע את כל המתואר מעלה בפעולה אחת. הטיפול עצמו הוא קצר, מבוצע בצורה פשוטה בכל קנה מידה, בטוח בכל מאת האחוזים ואינו כרוך לרוב בכאבים (מעטים המטופלים שזקוקים ליטול לאחריו משככי כאבים אלה או אחרים). חשוב לא פחות: ההליך משפיע לטובה על מצב ומראה הגוף לפרק זמן ארוך במיוחד.

הצעד הראשון בתהליך הוא הרדמה, לאחריה מחדיר הגורם המנתח לגופו של המטופל צינורית ובה אלקטרדה. האחרונה משמשת להעברת גלי הרדיו, אשר מצידם מחממים והורסים את תאי השומן בגוף. הצינורית, בשלב הבא, מבצעת את הליך שאיבת השומן של אותם תאים פגועים אל מחוץ לגוף.
החיטוב עצמו מתבצע באמצעות החום, אשר פוגע בסיבים אשר משפיעים על גמישות העור והמוצקות שלו (קולגן ואלסטין, מבחינה טכנית). הנזק שנגרם להם בתהליך הוא הרווח של העור, ולו מכיוון שהפעולה מביאה לכיווץ זמני של העור ולייצור קולגן חדש, אשר מטבע הדברים יהיה מוצק ומתוח פי כמה.

היום שאחרי הטיפול
כל טיפול לשיפור מצב הגוף כולל בתוכו השלכות מגוונות עבורו, כאשר לא פעם המדובר הוא על הליך החלמה שהוא הכול חוץ מפשוט. החדשות הטובות, מהבחינה הזו, בן שבשיטת בודי טייט ההחלמה נוטה להיות מהירה פי כמה ביחס לשיטות אחרות. שטפי הדם והנפיחויות באזורים המטופלים דלילים עד לא קיימים, והכאבים, כאמור, מינימאליים במקרה החמור ביותר. בכל מקרה ומקרה, אי הנעימות, אם קיימת, חולפת מעצמה כעבור פרק זמן קצר.

המשמעות הישירה של כך היא שלאחר קבלת אנטיביוטיקה לטיפולים בזיהומים שעלולים להיווצר, יכול המטופל לשוב במהרה לשגרת החיים שלו. למעשה, תוך מספר ימים הוא כבר יכול לבצע פעילות גופנית. בד בבד, את התוצאות עצמן ניתן לראות לאחר פרק זמן של כשלוש שבועות, לאחר שהנפיחות הקלה באזורים הרלוונטיים נעלמת, כאשר השינויים הופכים לדרסטיים יותר לאחר פרק זמן של חודשיים-שלושה. היות והליך התכווצותו של העור הוא איטי יותר, התוצאה הסופית – גוף חטוב ורזה במיוחד – תתקבל אחרי כשישה חודשים. בדומה לטיפולים אחרים, גם כאן מומלץ מאד להקפיד על תזונה ראויה ועל פעילות גופנית בתדירות מספקת לאחר הטיפול, מה שיאפשר לשמור על המראה המרשים.

דילוג לתוכן