הניתוחים הפופולאריים אצל גברים

הניתוחים הפופולאריים אצל גברים
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

בשנת 2016 טיפולים אסתטיים לגברים כבר מזמן אינם תופעה נדירה. כיום, ידוע לכל כי בדיוק כמו נשים, גברים מכל הגילאים וכל שכבות האוכלוסייה מעוניינים להיראות יפים, חטובים וצעירים עד כמה שניתן. בעשור האחרון עלתה בקרב אוכלוסיית הגברים שכיחותם של שלושה ניתוחים ספציפיים: שאיבת שומן, ניתוח עפעפיים ומתיחת פנים. למה הפכו ניתוחים אלו לפופולאריים במיוחד אצל אוכלוסיית הגברים? כל התשובות לפניכם.

ניתוח שאיבת שומן לגברים
שאיבת שומן נועדה לחיטוב ועיצוב הגוף, במיוחד באזורים בהן ישנו שומן עיקש המסרב להיעלם למרות פעילות ספורטיבית ותזונה מאוזנת. ניתן לשאוב שומן ממגוון רחב של אזורים בגוף: פנים, צוואר, זרועות, חזה, בטן, מותניים, ירכיים ועוד. עם ההתפתחויות הטכנולוגיות בתחום, שאיבת שומן הלכה ונעשתה פופולארית במיוחד, בעיקר בשל העובדה כי מדובר בהליך קצר המאפשר חיטוב מהיר של אזורים רבים וגדולים יחסית. בנוסף, ניתן לשלב שאיבות שומן עם מגוון ניתוחים נוספים דוגמת מתיחת בטן או מתיחת פנים. הדברים המועמדים לניתוח שאיבת שומן הם גברים בריאים בגילאי 18 ומעלה, אשר סובלים ממצבורי שומן עיקש, המעוניינים בגוף מעוצב מחוטב יותר.

ניתוח עפעפיים לגברים
ניתוח עפעפיים הוא ניתוח פלסטי נפוץ ביותר שנועד לתקן את המראה העייף של העפעפיים העליונים ולמלא את הקמטים ובלט השומן של העפעפיים התחתונים. הניתוח מבוצע בהרדמה מקומית, עם טשטוש לפי הצורך ומשכו עד שעה וחצי לכל היותר. ניתוח זה נפוץ בעיקר אצל גברים מעל גיל 40, בין אם מסיבות רפואיות כגון עייפות או קושי בקריאה ובין אם מסיבות קוסמטיות. עם הגיל, לעפעף יש נטייה לצנוח ולשוות לפני מראה מבוגר, עייף ופחות אסתטי. גברים רבים מתחום המדיה והבידור, אמנים ואף פוליטיקאים בוחרים לעבור ניתוח עפעפיים אשר נועד להסיר עודפי עור ושקיות שומן בעפעפיים ולשוות מראה חיוני, צעיר ומתוח יותר. חשוב להדגיש כי ניתוח מסוג זה מצריך מיומנות כירורגית גבוהה במיוחד על מנת להימנע ממראה שאינו טבעי, או משינוי צורת העין וההבעה.

מתיחת פנים לגברים
הנתונים מראים כי קבוצת הגברים אשר בוחרת לעבור מתיחת פנים נחלקת לשניים, ומורכבת בעיקרה מגברים אשר בנות זוגם עברו ניתוח הרמת פנים והם מעוניינים לעבור את התהליך גם כן, או לחילופין מגברים הנמצאים בפרק ב׳ של חייהם (כלומר גברים בגילאי 50-60 אשר לעיתים מחפשים זוגיות חדשה) וחפצים בשינוי. בנוסף, ניתוח זה נפוץ בקרב גברים אשר השילו קילוגרמים רבים ממשקלים וכתוצאה מכך עור הפנים הפך פחות חיוני ופחות מתוח, בעיקר בשל נפילת צוואר המשווה לפנים מראה מבוגר. ניתוח מתיחת פנים נחשב לניתוח מורכב, אשר מותאם למנותח/ת בהתאם לאזורי הצניחה של העור ובהתאם לתוצאות הרצויות. בניתוח זה השרירים נמתחים ומהודקים, העור נמתח ועודפי השומן בסנטר ובצוואר נשאבים. התוצאה היא הידוק של הפנים והצוואר ומראה צעיר יותר.

דילוג לתוכן