הרמת חזה לאחר לידה -כל מה שאם טרייה צריכה לדעת

הרמת חזה לאחר לידה -כל מה שאם טרייה צריכה לדעת
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

9 חודשי ההיריון הם תקופה מרגשת ומלאת שינויים בחיי כל אישה. הגוף ובמיוחד אזור הבטן עוברים שינויים פיזיולוגיים, כחלק מההכנה להכיל ולגדל תינוק קטן, שגדל ומתפתח. הקשר הנוצר בין האם לילדה, עוד בהיותו ברחמה, הוא קשר חזק, שמתעצם לאחר הלידה עם החיבור הפיזי בתהליך ההנקה.

לאחר הלידה, תפקיד האם החדש, מוסיף ליופייה ובטחונה העצמי של האישה, בעודה מסתובבת עם תינוקה החדש, גאה וזוהרת. אך, לאושר הזה לעתים מתלווים רגעים בהם הביטחון העצמי מעט צונח, בעקבות צניחה פיזית של החזה. החזה ככלל הוא מקור למשיכת תשומת לב בגוף האישה וחלק חשוב ביותר בדימוי הגוף אצל האישה. במהלך ההנקה, החזה משתנה באופן ניכר ואצל נשים רבות הוא צונח ומאבד מהמראה הצעיר והזקוף כתוצאה מכך, הביטחון העצמי צונח. חוסר הסיפוק מהמראה החיצוני והשינוי במראה השדיים בפרט, הוא הסיבה שאחוז גבוה של נשים ואימהות שוקלות ובוחרות בניתוח פלסטי להרמת החזה.

ניתוח הרמת חזה לאחר לידה -כן או לא

ניתוח חזה הנו אחד הניתוחים הנפוצים ברפואה האסתטית. כמובן שאם את חושבת על ניתוח חזה, מומחים ברפואה הפלסטית ימליצו על הניתוח רק בתום תקופת ההנקה. אחת הסיבות המרכזיות לכך, היא שנשים אשר עוברות ניתוח להרמת חזה לאחר לידה, לא תוכלנה להניק זאת מאחר ובמהלך הניתוח מבצעים ניתוק והרמה של הפטמה. ישנן מספר שיטות להרמת חזה, ואם את אם טרייה, שוקלת ניתוח להרמת חזה, כדאי שתעני על השאלה הבאה – האם תרצי ילדים נוספים בעתיד או ששלב ההריונות מאחורייך?

הרמת חזה בניתוח משיבה את המראה הזקוף, אך אינה יכולה להבטיח שהמראה ישמר לאחר כל לידה. לכן, אם את מתכננת הריונות נוספים בעתיד, כדאי שתדחי את הניתוח לאחר הלידה.

שיטות להרמת חזה

ישנן 4שיטות להרמת חזה בניתוח, הנבדלות זו מזו במספר הצלקות שנותרות על השד,

אורך הניתוח נע בין שעתיים לשלוש שעות, כל שיטה ייחודית ומותאמת לפי מבנה וגודל החזה. ישנן 3 שיטות להרמת החזה בשימוש בשתלים ושיטה אחת של הרמת החזה ללא שתלים, הרמת חזה באמצעות מתיחה העור הרפוי, בתפרים פנימיים בלבד, הנמסים בעצמם.

ההחלטה הנכונה עבורך

הלידה ותקופת ההנקה הן התקופה המשמעותית ביותר בחיי כל אישה. התחושות והחוויה שלך שונות לחלוטין מהחוויות של חברותייך ונשים אחרות ולכן ההחלטה לבחור בניתוח הרמת חזה היא גם החלטה שצריכה להיות אינדיווידואלית, בינך לבין החזה והרופא שלך.

פגישת ייעוץ הכרחית על מנת שתבחרי בהליך הכי מותאם אישית עבורך, לאחר בחינת מבנה ומצב השדיים על ידי מנתח פלסטי מומחה.

מנתח פלסטי מקצועי ישתף אותך בסיכונים, בשלבים הטכניים בכל ניתוח וילווה אותך להחלטה המתאימה ביותר עבורך.

דילוג לתוכן