ייעוץ לפני ניתוח הרמת חזה

ייעוץ לפני ניתוח הרמת חזה
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

המראה החיצוני בכלל, ומראה החזה בפרט, תופסים חלק משמעותי בעולמן של הנשים. כולן רוצות להרגיש יפות ואטרקטיביות, ולכן מטפחות ומבליטות את מה שהטבע העניק להן. הן משקיעות סכומים נכבדים באיפור וטיפוח, מבקרות אצל הקוסמטיקאית באופן קבוע, מסירות שיער בטיפולים החדשניים ביותר ומנסות בכל פעם תרגילים חדשים לעיצוב וחיטוב. אך לגוף חיים משלו והוא משתנה במשך הזמן. עם השנים, ובעקבות תהליכים שונים שמתרחשים בגוף, צורתו של החזה משתנה והוא הופך להיות נפול ולא אסתטי. הבעיה של חזה נפול ניתנת לתיקון, וכיום אף ניתן למצוא מספר אפשרויות לניתוחי הרמת חזה, המשפרים משמעותית את מראה החזה.

ידוע שלחזה יש השפעה גדולה מאוד על גברים, אך גם על הנשים עצמן. עצם העובדה שהוא נמצא בקדמת הגוף ומושך תשומת לב, הופכת אותו למרכיב חשוב ומשפיע בדימוי הגוף הנשי. כל עוד החזה זקוף ומעוצב, הוא גורם לאישה להרגיש טוב עם עצמה וללכת זקופה ורגועה, אפילו עם בגדים צמודים. אך ברגע שהחזה הופך לנפול ומאבד את צורתו, גם ההרגשה והדימוי העצמי של האישה נופלים ביחד איתו. כשהחזה נפול ולא אסתטי, כל הביטחון העצמי מתערער, נדמה שהבגדים לא מונחים יפה על הגוף, ומצבים בהם צריך לחשוף אותו בפני אחרים- הופכים לקשים ומביכים.

אז מתי?

בעיית החזה הנפול נפוצה מאוד, אך לא בכל מצב כדאי ונכון לעבור ניתוח להרמת החזה. לכן, בשלב ההתחלתי, יש צורך בבדיקה פשוטה ואובייקטיבית של החזה כדי לבחון את האופציה להתערבות ניתוחית. בשלב השני, מומלץ לקבוע פגישה עם מומחה בתחום, ולהגיע לייעוץ לפני ניתוח להרמת חזה. לעיתים אף יש צורך במספר פגישות ייעוץ, במהלכן מתבצעות מספר בדיקות מקיפות. פגישות הייעוץ האלו מדגישות את חשיבות הבחירה באיש מקצוע מנוסה, שלא מנתח בכל מקרה, אלא רק במקרים בהם הניתוח באמת יגרום לשיפור אצל המטופלת.

עם מי לדבר?

חשוב לקבל את כל האינפורמציה לגביי התהליך וההשלכות שלו, כולל תיאום ציפיות מלא. ישנן מספר שיטות להרמת חזה, וחשוב להתאים לכל מטופלת את השיטה הכי נכונה עבורה. בנוסף, חשוב להבין כי לא כל אישה המעוניינת בהרמת חזה, תוכל להשיג את התוצאה עליה חלמה, ולכן ישנם מקרים בהם עדיף שלא לקיים את הניתוח כלל. בפגישת הייעוץ מקבלת המטופלת גם תמונת מצב מלאה ומפורטת של מראה החזה העתידי שלה, וכן הסברים מפורטים לגביי צלקות שיווצרו.

דילוג לתוכן