למה חייבים לשלב ספורט כשעושים שאיבת שומן?

למה חייבים לשלב ספורט כשעושים שאיבת שומן?
29.03.2021 | פורסם ע״י: ד"ר וולף

אחת הסיבות המרכזיות בגינן גברים ונשים בוחרים לבצע שאיבת שומן היא השאיפה לשפר את המראה האסתטי. לעיתים מדובר גם בסיבות בריאותיות, או צורך לשפר את איכות החיים, דימוי עצמי, ביטחון וכדומה. בכל המקרים ניתן לראות כי השאלה למה חייבים לשלב ספורט כשעושים שאיבת שומן מעסיקה את כל מי שבוחר לבצע את הניתוח.

מהי שאיבת שומן?

למעשה, מדובר בניתוח אשר במהלכו מתבצעת שאיבה של השומן באזור המבוקש על ידי הסרה של תאי שומן עקשנים ובעיתיים, כאשר הרופא המנתח מעצב מחדש את הפרופורציות של האזור הספציפי. המטרה העיקרית והחשובה ביותר של תהליך זה, הוא איזון הפיזור של השומן באזור ועיצובו מחדש.

חשוב לדעת כי על מנת לשמור על תוצאה טובה, יש צורך למלא אחר כל ההוראות של הרופא המנתח לאורך כל תקופת ההחלמה. כמו כן, בדומה לכל ניתוח כירורגי, גם בביצוע שאיבת שומן, ראשית יש להתייעץ עם רופא מומחה, על מנת לבצע מספר בדיקות ולהבטיח כי אתם אכן מתאימים ויכולים לעבור את התהליך בבטחה.

שאיבת שומן: למי זה מתאים?

ניתוח שאיבת שומן הינו הליך אשר מתאים עבור כל מי שעבר שינוי מהותי כגון ירידה דרסטית במשקל, שינויים הורמונליים, וכדומה. אצל נשים, ניתן לראות כי שאיבת שומן הינה פופולרית במיוחד בקרב מי שעברה הריון ולידה. בדרך כלל, במקרים מסוג זה, גם לאחר פעילות גופנית, דיאטה ופעולות נוספות, נותר שומן עיקש באזור הבטן ועור עודף.

כמו כן, שאיבת שומן מהווה פתרון יעיל במיוחד עבור מי ששואף לשפר את הביטחון העצמי, ולתרום לדימוי גוף חיובי. אך עם זאת, חשוב לקחת בחשבון כי לא מדובר בפתרון קסם, כאשר ישנה חשיבות רבה לביצוע של פעילות גופנית ושמירה על תזונה מאוזנת לאחר השאיבה, זאת על מנת לשמר את תוצאת השאיבה.

לסיכום

בהחלט ניתן לומר כי ביצוע פעילות גופנית סדירה לאחר ביצוע של שאיבת שומן, הינה מהותית ושומרת על התוצאות לאורך זמן, כאשר הרופאים המנתחים אף ממליצים לכל מטופל ומטופלת לבצע בהדרגתיות ספורט במשך תהליך ההחלמה, וכמובן אחריו. כמו כן, חשוב להשמע להנחיות הרופא ולבצע אותן במלואן.

יש לכם שאלות נוספות? צרו אתנו קשר עכשיו ונשמח לענות!

דילוג לתוכן