מילוי קמטים - כל הדברים החשובים

מילוי קמטים - כל הדברים החשובים
21.3.2020 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

לדאבוננו, איננו הולכים ונעשים צעירים לאורך הזמן. ההזדקנות היא תהליך ביולוגי טבעי החל סביב הגילאים 40 עד 50. החשש מההזדקנות, שהוא דבר טבעי ונורמטיבי לחלוטין, מביא רבים מאיתנו לחפש את הדרכים הצדדיות שיביאו אותנו להיראות צעירים ולו בקצת. מי לא היה רוצה להיראות צעיר יותר? צעירות מיוחסת לעור זוהר ונקי, שיער מלא, זקיפות קומה ועוד… בהרבה מהמישורים אין די ביכולתנו לחולל שינוי, אך דווקא בדבר מראה עור גופנו, יש באפשרותנו לשנות די והותר. אם בעבר על מנת למתוח את עור פנינו היה צורך בניתוח כירורגי הכולל הרדמה מלאה, היום מהפכת מילוי הקמטים מביאה עמה את הבשורה החדשה – אין עוד צורך בביקורות, ניתוחים, הרדמות והליכים רפואיים לא נעימים. הזרקה של חומר מילוי קמטים תביא למילוי קמטי הפנים, בהליך שנמשך מספר דקות, ואשר לא מלווה בכאב או בתופעות לוואי. על אף פשטותו, יש מספר דברים חשובים שראוי לכל אדם הניגש להזרקה מסוג זו, להכיר.

מה שחשוב לדעת

עולם הרפואה האסתטית עובר בשנים הארוחות תהליך טרנספורמציה שמביא אותו להיות לכמה שפחות חודרני וכירורגי, וכמה שיותר מהיר, קל ויעיל. כמו הבוטוקס, גם תחום הסרת משקפיים כיום הוא אפשרי לביצוע ללא כל התערבות כירורגית.
הבוטוקס הינו תערובת חלבונית מזוקקת, המוזרקת באמצעות מחט עדינה לעבר אזור שריר כלשהו, על פי בחירת הפציינט. החומר מתייצב בין השריר לבין העצב, ולמעשה יוצר מצב של היחלשות פעולת השריר מה שמביא בסופו של דבר לתהליך היטשטשות הקמט.
הליך ההזרקה אינו מסוכן אך יכול לגרום לאי נעימות קלה בקרב מטופלים רגישים, על כן, ניתן לעשות שימוש במשחות אלחוש לסוגיהן, על מנת למנוע את אי הנוחות ולהפוך את ההליך לנטול כאבים לחלוטין.
הזרקת הבוטוקס נפוצה בעיקר בקפלי המצח, צדי השפתיים והאזורים שנמצאים ברדיוס שסביב הגבות והעיניים. למעשה, ברוב המקרים, ניתן להזריק בוטוקס בכל נקודה אסטרטגית המועדת להופעת קמטוטים.  התהליך, כאמור, קצר ואורך כמקסימום עשרים דקות, ולאחריו חשוב להימנע ממגע גס באזור ההזרקה ועיסוי הפנים.
הטיפול אסור באופן מוחלט על נשים בהיריון, ואנשים הנושאים עמם מחלות הנוגעות בקרישת דם או מערכת העצבים. בפגישת הייעוץ עם הרופא חשוב למסור את כל פרטי העבר הרפואי במטרה להסיר דאגה מן הלב ולהביא את הפעולה להיעשות בבטחה.
השפעת הטיפול תיראה לעין לאחר מספר ימים מיום ההזרקה. הזרקת בוטוקס ממוצעת מחזיקה כבין שלושה חודשים עד לחצי שנה. עם התפוגגותה יחלו הקמטים לבצבץ בשנית אך לא יראו חמורים כבעבר. עם זאת, מומלץ עם הופעת הקמטים החוזרת לשוב למרפאה המטפלת להזרקת חומר נוסף.

שתישאר צעיר לנצח

הבוטוקס הפך בשנים האחרונות לעניין נפוץ ואנשים רבים לוקחים חלק בטיפולי ההזרקות. על אף היות הזרקת הבוטוקס הליך פשוט, חשוב לחקור אותו לעומקו ולהכירו על מגוון חסרונותיו ויתרונותיו.
הזרקת הבוטוקס היא אחת הבשורות המרשימות בעולם האנטי-אייג'ינג, שכן היום, אין עוד צורך בניתוחי מתיחת פנים מורכבים או בהוצאת אלפי שקלים על תכשירים קוסמטיים לא מועילים. הבוטוקס, הוא התשובה המיידית להעלמת קמטים והשבת העור אל קסם נעוריו.
דילוג לתוכן