מתי צריך ניתוח למתיחת הבטן?

מתי צריך ניתוח למתיחת הבטן?
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

מתיחת בטן הנה הליך נפוץ כיום, כאשר מרבית האוכלוסייה, בגילאים מסוימים, סובלת מתופעות הקשורות באזור גוף זה. ישנם מצבים שונים הגורמים לצורך בהליך מתיחת הבטן, כאשר חלקם נוצרים כתוצאה ממצבים רפואיים, חלקם משינויים טבעיים שעוברים על הגוף וחלקם עקב מבנה מולד של האדם. קיימות מספר שיטות למתיחת בטן, כאשר יש להתאים את שיטת המתיחה ללקוח עצמו, על פי צרכיו האישיים, וניתן אף לשלב מתיחת בטן עם שאיבת שומן.

המקרים בהם יש לבצע הליך מתיחת בטן:

כאמור, ישנם כמה מצבים בהם מבצעים תהליך ניתוח מתיחת הבטן, הנה כמה מן הבולטים שבהם:

לאחר לידות: אצל רוב הנשים, לאחר לידה, הבטן נותרת רפויה ובולטת יותר. מתיחת הבטן מומלצת לביצוע לאחר שאישה סיימה את שלב הילודה בחייה, זאת מכיוון שתוצאות המתיחה לא בהכרח משתמרים לאחר לידה נוספת. במקביל אין המתיחה עצמה פוגעת בפוריות של האישה או במהלך ההיריון עצמו.

לאחר ירידה גדולה במשקל: כאשר יורדים ירידה גדולה במשקל נוצר מצב פיזיולוגי של עור עודף, אשר במידה ואחרי ניסיון לשפר את המצב בעזרת תזונה מותאמת ופעילות גופנית נכונה עדיין אין תוצאות ניכרות, או אז ניתן ורצוי לבצע תהליך של מתיחת הבטן. ישנם מקרים בהם שום פעילות או תזונה לא יסייעו בשיפור המצב, ובדיוק עבור מקרים אלו ישנה האפשרות של ניתוח מתיחת הבטן. עור עודף יכול להוות הפרעה רצינית עבור הסובלים מכך, וליצור אי נוחות רבה בחיי היום יום עד לכדי פריחות וזיהומים בעור וכדומה.

שיפור קווי מתאר הגוף: לעיתים, עקב נטייה גנטית, ישנם מקרים בהם אזור הבטן פשוט בנוי בצורה מסוימת, אשר גם כאן, ניסיון לשפר את המצב בעזרת דיאטה בריאה ופעילות גופנית ייעודית לא העלו תוצאות, ישנה האפשרות לשפר את קווי המתאר של הגוף בעזרת ניתוח מתיחת בטן אשר יעצב את האזור בצורה פרופורציונלית יותר ביחס לשאר חלקי הגוף.

ניתוח למתיחת הבטן יכול להקל במידה רבה על הסובלים מבעיות באזור זה, וכדאי מאוד לוודא כי אתם עוברים אותו אצל רופא בעל ניסיון אשר יבצע את ההליך בצורה המקצועית, הבטוחה וגם האסתטית ביותר.

ד"ר וולף הוא מומחה למתיחת בטן שיכול לחסוך לכם לבטים רבים אם אתם רוצים לעבור את הניתוח הזה.

דילוג לתוכן