ניתוח הרמת עפעפיים כפיתרון להיראות צעירים יותר

ניתוח הרמת עפעפיים כפיתרון להיראות צעירים יותר
29.03.2021 | פורסם ע״י: ד"ר וולף

הרבה אנשים מסרבים לקבל את העובדה שהגוף שלנו לא הולך ונהיה צעיר יותר, ובוחרים לפעול כדי לתקן את מה שלא נראה להם. תחום הרפואה האסתטית הפך כבר מזמן לתחום מקובל ופופלרי. מה שהסב פעם בושה לרבים שלא רצו לחשוף את עצם היותם מטופלים, הפך בשנים האחרונות דווקא למקור של גאווה ולדיבור פתוח בנושא.

ניתוח הרמת עפעפיים הוא אחד הניתוחים הנפוצים בתחום הרפואה האסתטית, ובמאמר הקרוב נדבר עליו קצת יותר לעומק.

ניתוח הרמת עפעפיים – באיזה מקרה מומלץ לעשות?

בגדול ניתוחים אסתטיים מומלצים לכל מי שאינו או אינה שלמים עם המראה הנפול של העיניים שלהם. קיימים ניתוחים אסתטיים עבור המון חלקים בגוף ובפנים, ואחד מהניתוחים המבוקשים ביותר הוא ניתוח הרמת עפעפיים.

ניתוח הרמת עפעפייםמיועד בעיקר למי ששם לב לשינוי בנראות העפעפיים מכל מיני טעמים כמו גיל, עייפות או גנים. מצבים נפוצים במיוחד שמביאים לניתוח הרמת עפעפיים הם מצבים כמו עפעפיים נפולים, "שקיות" שמצטברות מתחת לעיניים, קמטים קטנים באיזור העיניים, נפיחות בעור, קפלים בעור וכל מצב שבו אתם מרגישים לא נוח עם נראות העפעפיים שלכם.

מה כולל ניתוח הרמת עפעפיים?

בניתוח מסוג זה, המנתח הפלסטי מבצע הידוק מחדש של שכבות העפעפיים וזאת באמצעות הסרת קפלי עור ועודפי שומן , בעפעף העליון או בעפעף התחתון או בשניהם – עפ"י הצורך ועפ"י המלצת המנתח.

איפה כדאי לעשות ניתוח הרמת עפעפיים?

מנתחים פלסטיים רבים מציעים ניתוח הרמת עפעפיים, אך כדי לוודא שאתם עושים את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם אנחנו ממליצים על ביצוע של כמה צעדים, לאחריהם תרגישו בטוחים יותר להתחיל בהליך:

1. חפשו המלצות ברחבי האתר וגם ברשתות החברתיות.

2. תוודאו כי המנתח אליו אתם הולכים הינו מומחה בכירורגיה פלסטית, בעל נסיון וחבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית.

3. הגיעו לפגישת ייעוץ עם המנתח הפלסטי והתרשמו ממנו פנים מול פנים.

לאחר שביצעתם את כל הצעדים האלו, תוכלו לקבל החלטה מושכלת שתבטיח שאתם בדרך לקבל את התוצאות המתאימות לכם, עם המנתח המתאים לכם בשיטה ובדרך הנכונה עבורכם.

דילוג לתוכן