שאיבת שומן לפני ואחרי

שאיבת שומן לפני ואחרי
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

אחד הטיפולים הנפוצים ביותר כיום בתחום הרפואה האסתטית הוא טיפול שאיבת שומן. התוצאות של שאיבת שומן לפני ואחרי ניכרות לעין כבר מהשבועות הראשונים לאחר הטיפול. ישנו תפריט רחב של טיפולי שאיבת שומן שמתאים גם לנשים וגם לגברים שרוצים לזכות בגוף חטוב יותר ולהרגיש יותר טוב לגבי עצמם ולהתנהל תוך שמירה על אורח חיים בריא.

אנשים שסבלו משומן מיותר באזור הבטן, הידיים, הסנטר ומקומות אחרים בגוף מדווחים על הבדלים בעקבות שאיבת שומן לפני ואחרי התהליך. הבדלים אלו יכולים להיות קטנים וזניחים עבור מי שרואה את אותו אדם אבל הם יכולים להיות משמעותיים מאד עבור אותו מטופל. מצד שני יש גם טיפולים שיוצרים מראה דרמטי מאד כאשר אדם הופך ממי שסבל מצמיגים באזור הבטן או שומן מיותר באזור הזרועות לאדם חטוב עם מראה אסתטי מאד.

טיפולי שאיבת שומן – לא רק בטן
הטיפול הנפוץ ביותר של שאיבת שומן הוא טיפול שאיבת שומן באזור הבטן אבל זהו לא הטיפול היחיד. בין מגוון התמונות של טיפולי שאיבת שומן לפני ואחרי תמצאו גם תמונות של נשים וגברים שעברו טיפולים להמסה או שאיבה של השומן באזור הזרועות, אותו אזור מדובלל שאנחנו מכירים ושנשים רבות סובלות ממנו מאד.

עוד טיפול נפוץ כיום הוא טיפול של שאיבת שומן מאזור הסנטר והצוואר, כאשר נשים וגברים רבים רוצים להפוך את המראה הכפול של הסנטר ואת השומן המיותר בצוואר. הטיפול הזה יוצר מראה של שאיבת שומן לפני ואחרי שהוא דרמטי מאד, כאשר הפנים של המטופל הופכים חטובים יותר. טיפול נוסף נפוץ בתחום שאיבת השומן הוא טיפול של הקטנת חזה. נשים וגברים כאחד עוברים את הטיפול הזה כאשר יש מצבורי שומן גדולים בחזה ורוצים ליצור מראה של חזה יותר קטן ומחוטב.

ליצור מראה דרמטי בלי סיכונים רבים
היום טיפולי שאיבת שומן אינם טיפולים מסוכנים. הטיפול מתבצע הרבה מאד פעמים בהרדמה מקומית ולא הרדמה כללית, בהתאם לסוג של הטיפול. הטיפול מתבצע בלי לבצע חתכים גדולים בגוף. המנתח יוצר בדרך כלל נקבים קטנים ומחדיר דרכם צינורית קטנה ששואבת את השומן. בנוסף משתמשים הרבה מאד בטכנולוגיות מתקדמות כמו לייזר ומכשירים אחרים כדי להמיס את השומן ולהקל על ההוצאה שלו מהגוף. גם ההחלמה היא יחסית פשוטה. תופעות הלוואי הן אדמומיות, נפיחות ומעט כאבים שמטופלים במשככי כאבים. כל התופעות חולפות לאחר מספר ימים וניתן לראות את התוצאות כעבור כמה שבועות.

מתחשק גם לך שינוי?
המראה המוכר של שאיבת שומן לפני ואחרי עושה חשק לעשות שינוי דרמטי ולזכות אחת ולתמיד במראה המחוטב והאסתטי של בטן שטוחה, חזה קטן יותר, סנטר מחוטב וזרועות דקיקות. חשוב לדעת שלמרות הנגישות של הטיפול צריך לשמור על התוצאות באמצעות תזונה נכונה ופעילות גופנית, כדי לא לחזור למצב הקודם של בטן עם מצבורי שומן. אם מתחשק גם לך להופיע בתמונות שאיבת שומן לפני ואחרי כל מה שצריך לעשות הוא לפנות למרפאה לרפואה אסתטית ולקבוע פגישת ייעוץ עם מומחה לכירורגיה פלסטית.

דילוג לתוכן