הצערת עור הפנים

הצערת עור הפנים
הצערת עור הפנים

הצערת עור וטיפול בקמטים

מראה הפנים שלנו הוא אחד הדברים החשובים לנו, וככל שהשנים נותנות בנו את אותותיהן אנו מקדישים למראה הפנים יותר תשומת לב. אצל גברים ונשים כאחדמתחילים להיווצר קמטים בצדי הפה, מסביב לשפתיים ובקמטי הצחוק מסביב לעיניים. עם השנים העור מתחיל לאבד אלסטיות ולעתים קרובות נוצרים עליו כתמים שמקורם בחשיפה לשמש ושינויים הורמונליים. הצערת עור הפנים הוא הליך שמטפל בדיוק בבעיה הזו!

המטרה: להחזיר את המראה הצעיר

בעידן המודרני במיוחד, כשאנחנו מופיעים בתמונות וסרטונים המצולמים בטלפונים באופן יומיומי, אי אפשר להעלים מהעין אף קמט או כתם. הרצון להיראות טוב בכללולכבוד אירועים גדולים ומצולמים בפרט, מביא את כולנו לחפש פתרונות שונים שלכולם מטרה אחת – לטשטש את אותות השנים והסביבה ולהיראות צעירים יותר וזוהרים יותר. 

חשוב להקפיד על שתייה מרובה, על אוכל בריא, פעילות גופנית ועל הזנת העור וטיפוחו– ועם זאת, את סימני הזמן אי אפשר לטשטש ללא התערבות.

אבל לפני שמתייאשים או פונים לניתוח פלסטי או פתרונות כירורגיים, יש פתרון, ואפשר לשפר את מראה עור הפנים באופן משמעותי גם ללא ניתוח.

הפתרון: טיפולים פורצי דרך המשלבים טכנולוגיות חדשניות והתאמה אישית

הודות לטכנולוגיה המתקדמת ברפואה האסתטית, ישנם היום מגוון טיפולים אסתטיים אשר אינם מחייבים זמן טיפול והחלמה ארוך וניתן לבצע אותם בהתראה קצרה ולראות את השפעתם על מראה העור לאחר סדרת טיפולים.

הם זמינים, נגישים ומתאימים כמעט לכל אחד, וחשוב מכל – אלו טיפולים בטוחים, אפקטיביים ועם השפעה מהירה.
נראה כאן 3 טכנולוגיות חדשות המאפשרות טיפול בקמטים והצערת עור הפנים:

טיפול בקמטים והצערת עור הפנים ע"י פילינג בלייזר CO2RE

אחד הטיפולים להענקת מראה זוהר וצעיר, כדי להיראות בשיא שלך באירוע חשוב או מרכזי עבורך הוא טיפול פילינג בלייזר לעור הפנים.
טכנולוגיית הלייזר הפרקציונלי היא טכנולוגיה חדשנית להצערת עור הפנים וטיפול בקמטים. הטיפולים נחלקים ל-6 רמות, כאשר כל טיפול מותאם לשכבת העור בה רוצים לטפל. מכשיר ה-CO2RE מאפשר טיפול באזור ממוקד בפנים הודות לקרן הלייזר המדויקת והאפשרות לעבוד ברמות עומק שונות של העור ולכן אפקטיבי ביותר במקרים של הצערת וריענון עור הפנים, קמטים, צלקות, נקבוביות בעור ואקנה. במהלך הטיפול קרן הלייזר שולחת נקודות זעירות לאזור בו רוצים לטפל. נוצרות נקודות זעירות של עור שניזוק, המוקפות בעור בריא המעוררות את התחדשות הרקמות הפגועות, בניית קולגן והיווצרות תאי עור חדשים.

משך הטיפול הוא בין 20-30 דקות, ב-10-14 הימים הראשונים לאחר הטיפול ניתן לצפות לקילוף שכבת העור הישנה, בצורה הדומה לעור הנשרף לאחר חשיפה ארוכה לשמש, ללא הגנה.

טיפול פילינג לעור הפנים נחשב ליעיל ביותר, ועם השנים והשיפורים הטכנולוגיים הטיפול הופך יעיל יותר ויותר, ומביא לשיפור משמעותי במצב הקמטים והכתמים, ללא התערבות ניתוחית, ובזמן החלמה קצר יחסית.

טיפול בקמטים והצערת העור ע"י ידית V-IPL

ידית עוצמתית עם שלוש תצורות של פולסים (Rapid, Multi, Single), שישה פילטרים מתחלפים ושני גדלים של ספוט.

והתוצאות? טובות ומהירות!

לידית V-IPL יש שישה פילטרים, שמטרתם לחסום אורכי גל שונים ולמקד את אורך הגל הרצוי למטרה הטיפולית.
בידית V-IPL משתחרר פולס "מרובע" הגורם לאנרגיה להתפזר באופן שווה למניעת כוויות ולהפחתת כאב. כמו כן, קיימת מערכת המקררת את הידית עצמה לסייע בהפחתת הכאב ותחושת אי הנעימות.

שלוש שיטות טכנולוגיות מתקדמות בידית V-IPL מאפשרות מגוון טיפולים רחב: 

הצערת עור הפנים, טיפול באקנה, חידוש העור, פיגמנטציה, העלמת נימי דם (קופרוז) טשטוש כתמי המנגיומה ועוד.

תצורות הפולסים השונות מאפשרות לטפל בכל מגוון סוגי העור:

  • Single Pulse   מתאים במיוחד לעור בהיר.
  • Rapid Pulse   מתאים במיוחד לעור כהה.
  • Multiple Pulse   מתאים למצבי עור קשים.

הטיפולים נעשים ע"י פילטרים מתחלפים להתאמת הטיפול. 

הטיפולים של הצערת העור וטיפול בפיגמנטציה בדרך כלל נעשה בסדרת טיפולים קצרה (4-6 טיפולים) הטיפול עצמו אורך בין 30-45 דקות ולעיתים נדרש סבב תחזוקה אחת לחודשיים, לפי חומרת המקרה.

את התוצאות – מתחילים לראות כבר בסוף הטיפול הראשון!

הצערת עור הפנים וטיפול בקמטים ע"י ידית V-FR

הטיפול בידית V-FRמתבסס על שחרור אנרגיה המתבצע דרך אלקטרודות מזעריות המוצמדות לעור.

שחרור האנרגיה מייצר חימום של נקודות מזעריות בפנים, הגוף מפרש את החימום כתהליך דמוי פציעה ונוצרת תגובת שרשרת של ריפוי עצמי של הגוף. במהלך הטיפול מתבצע חידוש של סיבי הקולגן, חידוש תאי העור ושיפור האלסטיות של העור.

הטכנולוגיה מאפשרת דיוק רב וכן התאמה אישית למטופל בצורה אופטימלית, היא בטוחה לחלוטין לשימוש ומאפשרת למטפל לשלוט בצורה טובה מאד על היקף הטיפול על עומק הטיפול ועל משך הטיפול.

הטיפול מבוצע באלחוש מקומי ברוב המקרים אינו כואב, ייתכן ותורגש אי נוחות קלה, או צריבה קלה בעור במהלך הטיפול ומספר שעות לאחריו. מיד בתום הטיפול ניתן לחזור לפעילות מלאה ולא נדרש זמן שיקום או החלמה, אך יש צורך בשימוש במקדם הגנה ובהימנעות מחשיפה לשמש.
הטיפול מתאים לכל סוגי העור, מתאים כמעט לכל אחד, הוא בטוח ונוח.

השימוש בידית V-FR מאפשר לטפל במגוון רחב של תופעות מעבר לחידוש והצערת עור הפנים ביניהן – טיפול ובצלקות אקנה, טשטוש או מחיקת קמטים (תלוי בעומק), העלמת כתמי פיגמנטציה וכתמי גיל, יצירת גוון עור אחיד ועוד.

הטיפול כולל סדרה של מספר מפגשים, את התוצאות ניתן לראות כ 4-6 שבועות לאחר הטיפול הראשון, ומטיפול לטיפול ניתן לראות בבירור שיפור בתוצאות, עם עור פנים צעיר וגמיש יותר, ללא כתמים ומלא חיים.

חזית הטכנולוגיה בהתאמה אישית מיוחדת בשבילך – מחכה לך אצלנו במרפאה

אצלנו במרפאה תוכלי לקבל גם את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם בתחום הטיפול האסתטי, וגם את היחס האישי ואת ההתאמה המיוחדת לך.

עם התקדמות הטכנולוגיה בטיפולים רפואיים ואסתטיים בעולם מתבהרת גם התפישה כי לכל אחת דרוש טיפול מעט שונה, התאמה אישית לסוג העור, לסוג הפגעים, לרגישויות לטיפולים שכבר בוצעו ולחלק של אותו הטיפול משגרת הטיפול המלאה.

לכן, אצלנו במרפאה אנחנו מקפידים מאד לשלב ולהתאים את הטיפולים הנכונים ביותר בשבילך, כדי להשיג בעבורך את התוצאה המיטבית.

אנחנו נתאים לך תכנית טיפול ייחודית ונקבע את סוגי הטיפול, את אורכם, את השילובים השונים ואת המכשור המדויק למצב, לרצונות ולצרכים שלך. כמובן שאת בניית התכנית נעשה ביחד, חשוב שתרגישי בנוח ושתהיה לך ברורה מאוד תכנית הטיפול על כל המשתמע מכך.

מוזמנת כבר עכשיו להתקשר למרפאה, ולקבוע פגישה ראשונית לאבחון ולהתאמת תכנית טיפול ייחודית של הליך הצערת עור הפנים.

הצוות שלנו מחכה להתאים לך בדיוק את מה שאת צריכה!

דילוג לתוכן