טיפול בצלקות וצלקות אקנה

צלקות אקנה הן מזכרת לא נעימה לאחת ממחלות העור השכיחות ביותר אצל צעירים. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת וטיפול מותאם אישית ניתן לטפל בצלקות האקנה ובצלקות בכלל ולהביא לשיפור במראה ובמרקם.

אקנה (פצעי בגרות) זוהי מחלת העור השכיחה ביותר והיא אינה נחלתם הבלעדית של נערים ונערות בגיל ההתבגרות.
לדאבונן הרב של הנערות, לעיתים קרובות האקנה משאירה סימנים בדמות צלקות לא נעימות על הפנים. בצלקות האקנה, כמו גם בצלקות אחרות באזורים שונים בגוף יש לטפל במיוחד מהסיבה שהן לא עוברות מאליהן.

תכנית טיפולים יעילה בצלקות אקנה ובצלקות בכלל היא תכנית שמשלבת מספר טכנולוגיות ואלמנטים שונים. לרוב נתחיל עם טיפולים בלייזר ומכשור רפואי במטרה להביא לטשטוש הצלקות החלמת העור ושיפור המרקם, לאחר מכן נשלב הזרקה של חומר מילוי שמטרתו להשטיח את הצלקת ולהשלים את החסר.

כמובן, שבטיפול בצלקות, כמו בכל טיפול אחר, לשלב האבחון והתאמת הטיפול יש חשיבות מרובה, ולכן במרפאתנו זה יהיה השלב הראשון. בשלב זה נבדוק את סוג העור, חומרת הצלקות, מיקום, גיל, היסטוריה רפואית, היסטוריית טיפולים ועוד, לאחר מכן נתאים תכנית אישית של הטיפול לכל אחת.

התאמת הטיפול הנכון, המכשור הנכון, והמינונים הנכונים באופן אישי לכל מטופלת הוא המפתח להצלחת הטיפול.

את הטיפולים נבצע באמצעות הטכנולוגיות והמכשור הרפואי המתקדם הקיים במרפאתנו. כל אחד מהמכשירים האלה מטפל ומשפיע בצורה שונה על העור וכמובן שהתאמת המכשיר לטיפול תתבצע כחלק מתהליך האבחון.

המכשירים הקיימים במרפאה:

מכשיר ה-CO2RE

הטיפול בצלקות אקנה או צלקות בכלל באמצעות מכשיר CO2RE.

הטיפול מתבצע על ידי קרן לייזר מדויקת, המייצרת "דקירה" בעור: הלייזר במכשיר CO2RE יוצר נזק מבוקר בסביבת המקום בו רוצים לטפל, ומעודד את הרקמות הבריאות מסביב לאזור הטיפול להתחדש. ההתחדשות הטבעית של העור עוזרת לרפא את אזור הצלקת, והעור בסיום הטיפול נראה בריא יותר וחלק יותר.

למכשיר ה CO2RE ישנם שימושים נוספים מלבד טיפול בצלקות אקנה: הצערת העור, טיפול בקמטים ואף כתמי עור ופיגמנטציה.

כדאי לדעת: מכשיר לייזר CO2RE בטוח לשימוש, ומאושר ע"י ארגוני ה-FDA האמריקאי וה-CE האירופאי.

 

ידית V-IPL

ידית V-IPL היא רכיב בתוך מכשיר ה-V30 של ויאורה, טכנולוגיה נוספת בתחום הטיפולים האסתטיים לתיקון נזקים בעור.
הטיפול מתבסס על שימוש באנרגיית אור שיוצרת חימום מקומי. החימום מתבצע באופן נקודתי ומבוקר מבלי להזיק לרקמה שמסביב. החימום הנקודתי מייצר תגובה של ריפוי עצמי וחידוש של העור ובכך מטפל בצלקת ומחדש את העור באזור הטיפול.

למכשיר יש סט מסננים החוסמים אורכי גל שונים, המסננים מאפשרים למקד את אורך הגל לזה המתאים לטיפול (בכל טיפול דרוש אורך גל שונה).

הטיפול מותאם אישית למטופלת בהתאם לחומרת המקרה, לסוג העור, להיסטוריה טיפולית ולמאפיינים נוספים.

הטיפול הוא בטוח לחלוטין ואינו יוצר תחושות אי נעימות או כאב.

השילוב של המכשור המתקדם כטיפול עיקרי או משלים מביא לשיפור בתוצאות הטיפול בצלקות אקנה ובצלקות בכלל וכל זאת בזמן טיפול קצר יחסית.

 

2S0A0348 V FR face

ידית V-FR

ידית  V-FRהיא רכיב נוסף בתוך מכשיר ה-V30 של ויאורה.

הטיפול בידית V-FR  מתבסס על אנרגיה בצורת גלי רדיו המועברת דרך אלקטרודות זעירות המונחות על העור.

גלי הרדיו מייצרים חימום נקודתי קל של נקודות המגע, החימום מתפרש בגוף כתהליך דמוי פציעה המביא להיווצרות תגובת ריפוי עצמי והתחדשות של העור כולל יצירת סיבי קולגן, חידוש תאי עור ושיפור הגמישות של העור.

הטיפול מדויק וניתן להתאמה אישית מיטבית לכל מטופל.

זהו טיפול בטוח לחלוטין המאפשר למטפל לשלוט היטב על היקף הטיפול על עומק הטיפול ועל משך הטיפול.

את הטיפול מבצעים באלחוש מקומי, במהלכו ומעט אחריו תיתכן אי נוחות ותחושת צריבה. מיד בתום הטיפול ניתן לחזור לפעילות ,אך נדרש זמן החלמה של כשבעה ימים.

הטיפול מתאים לכל סוגי העור, ולמקרים מגוונים של צלקות, צלקות אקנה ופגיעות נוספות בעור וניתן ליישום גם באזורים עם רגישות גבוהה.

הטיפול יכול להגיע כטיפול עיקרי או משלים, נדרשת סדרת טיפולים.

הטיפול משפר את מרקם הצלקות והעור וניתן לראות את השיפור כבר בטיפול הראשון.

V IPL

אנו מזמינים אותך להגיע למרפאתנו ולקבל תכנית טיפולים מותאמת אישית בה תוכלי לטפל בצורה יעילה ושיטתית בצלקות האקנה ובצלקות נוספות באזור הפנים, או מכל אזור אחר בגוף.

דילוג לתוכן