עיצוב לחיים וקו לסת

עיצוב הפנים מזכיר פעולת אמן המפסל דיוקן. תהליך זה דורש ראיה מרחבית של מבנה הפנים והבנה מעמיקה של השינויים העוברים עליהם עם השנים, לתכנון הטיפול המתאים נדרשת גם ראיה אסתטית מתקדמת.ומצה היאלורונית מיושמת בדרגות סמיכות שונות בהתאמה לעומק הקמט ולנפח החסר. השימוש הנפוץ בה נעשה למילוי נפח באזור הלחיים, לעיצוב קו הלסת או לטיפול בקמטים המודגשים בצידי הפה והאף (קמט הנזולביאל והמריונטה).תהליך ההזרקה ומילוי הקמטים הוא פשוט, קל ובטוח כאשר הוא מבוצע בידיים מיומנות.

זוהי חומצה טבעית הנמצאת ברקמת החיבור של הגוף המשמשת כמצע לקולגן ולסיבים האלסטיים בגוף ומאפשרת שמירה על מראה עור גמיש ורענן. בתהליך ההתבגרות הטבעי, פוחתת כמות החומצה ההיאלורונית עם הזמן וכך נוצרים הקמטים בפנים. בהליך זה מוזרקת החומצה מתחת לעור ולתוך הקמט ויוצרת נפח ומראה מוצק וחיוני יותר לפנים.

מה חשוב לדעת על ההליך?
לפני הטיפול נמרחת משחת אילחוש על אזורי הטיפול, אין צורך בהכנה מיוחדת בבית, משכו לרוב כ- 20 דקות. במהלך ההזרקה תיתכן אי נוחות. לאחריה תיתכן הופעה של אדמומיות, נפיחות קלה ו/או סימנים כחולים באזורי ההזרקה. התוצאות מרשימות וניכרות מיד לאחריה. התייצבות התוצאה מקץ כשבועיים, תוצאות הטיפול ישמרו בין שנה לשנתיים.

סיכונים
• יתכן דימום מקומי באזור ההזרקה.
• יתכנו חבורות באזור ההזרקה, שיחלפו תוך מספר ימים.
• יצירת תגובה דלקתית או אלרגית לחומצה ההיאלורונית (נדיר).

דילוג לתוכן